اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی بستک:

اتاق فکر بخش مرکزی بستک راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی بستک گفت: اتاق فکر بخش مرکزی این شهرستان با هدف برنامه‌ریزی فعالیت‌ها و ایجاد سرمایه‌گذاری راه‌اندازی می‌شود.

اتاق فکر بخش مرکزی بستک راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، عبدالرسول قنبری در نشستی گفت: تشکیل اتاق فکر در بخش مرکزی گام مهمی در جهت هم فکری و تعامل صاحب‌نظران در فعالیت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و سرمایه‌گذاری است.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان به مشارکت در امر تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در بخش مرکزی می‌توانند نظرات خود را در بخش‌های مختلف گردشگری، فرهنگی، اقتصادی و ... ارائه کنند.

این مسئول تلاش‌های انجام شده توسط خیرین و سرمایه‌گذاران در بخش مرکزی را ستود و افزود: سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی در بخش مرکزی صورت گرفته که اشتغالزایی به همراه داشته است و بی‌شک سرمایه‌گذاری جدید در بخش مرکزی به افزایش اشتغالزایی در این بخش کمک زیادی می‌کند.

وی با بیان این‌که آبادانی در روستاهای بخش مرکزی بستک حاصل زحمت‌های دهیاران و تخصیص اعتبارات دولت است، اظهار داشت: در پروژه‌های روستایی باید نگاه ویژه‌ای به سرمایه‌گذاری پایدار و سودآور داشت به گونه‌ای که از طریق پروژه‌های سودآور بتوان بودجه سایر پروژه‌ها را نیز تأمین کرد.

قنبری گفت: دهیاران باید پروژه‌های خود را اولویت‌بندی کنند و با ایجاد محیطی سالم از مهاجرت مردم به شهرها خودداری کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با ایجاد پروژه‌های سودآور در روستاها می‌توان درآمدهای پایداری ایجاد کرد و بودجه‌های حاصل از این سودآوری را در عمران و آبادی روستاها خرج کرد.

قنبری تصریح کرد: حمایت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار در روستاها باید انجام شود چراکه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف باعث خصوصی‌سازی و قطع وابستگی‌های دولتی می‌شود.

بخشدار مرکزی بستک تشکیل اتاق فکر برای ساماندهی و بهبود فعالیت‌ها و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری را اقدامی مؤثر در توسعه و پیشرفت عنوان کرد.

انتهای‌پیام/88006/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول