اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

حماسه 9 دی ماه میثاقی دوباره با ولایت و رهبری بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بستک گفت: حماسه 9 دی ماه میثاقی دوباره با ولایت و رهبری و پایانی بر ترفندها و تزویرهای دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بود.

حماسه 9 دی ماه میثاقی دوباره با ولایت و رهبری بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده در جلسه هم اندیشی و برنامه‌ریزی پیرامون حماسه 9 دی ماه اظهار داشت: حماسه نهم دی 88 نشان داد که ملت هوشیار ایران اسلامی با همان شور و شعور روزهای آغازین انقلاب همچنان در صحنه هستند.

وی با بیان اینکه فتنه سال 88 دستاوردهای بزرگی برای نظام و انقلاب به همراه داشت، افزود: جریان فتنه نقاب از چهره افراد و جریاناتی که به نام دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب تیشه به ریشه نظام می‌زدند برداشته و ماهیت واقعی آنان را برای همیشه نمایان ساخت.

فرماندار بستک ادامه داد: ایادی استکبار جهانی فکر می‌کردند که با حرکت‌های موذیانه در کشور ایران همان طور که در سایر کشورها انجام می‌دادند و با پیاده کردن انقلاب مخملی می‌توانند اهداف خود را محقق کنند.

مشتاق‌زاده ادامه داد: ملت آگاه و متعهد ایران با تاسی از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و رهنمودهای سرنوشت ساز مقام معظم رهبری تمام فتنه‌های دشمنان را خنثی کردند.

این مسئول بیان داشت: این روز حماسی در تاریخ ایران هیچگاه فراموش نخواهد شد و ملت سرافراز ایران همچون گذشته در برابر تمام توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان ایستادگی خواهند کرد.

وی تاکید کرد: حضور همیشه ملت ایران در صحنه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و آنها باید با توجه به اعتقاد و اعتماد مردم به نظام ، خدمت گزار آنان باشند.

مشتاق‌زاده در پایان خواستار حضور اقشار مختلف مردم مؤمن و انقلابی شهرستان بستک در برنامه‌های این روز به ویژه گردهمایی بزرگداشت حماسه 9 دی ماه از میدان دفاع مقدس تا سالن پیامبر اعظم(ص) شد.

انتهای پیام/88006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول