اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی اظهار نظر پلیس و نماینده غرب هرمزگان صورت گرفت

واکنش فرماندار بستک به مباحث اخیر امنیتی این شهرستان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه این شهرستان امن‌ترین شهر استان هرمزگان به شمار می‌رود توضیحاتی را پیرامون مباحث اخیر در مقوله امنیت ارائه کرد.

واکنش فرماندار بستک به مباحث اخیر امنیتی این شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: بستک که از دیرباز به عنوان یکی از قطب‌های فرهنگی شناخته شده یکی از امن‌ترین شهرستان‌های هرمزگان به شمار می‌رود و کم‌ترین میزان ناامنی را به خود داشته است.

وی بیان داشت: امنیت یکی از اساسی‌ترین نیازهای جوامع بشری است و باید از تمام پتانسیلی که در اختیار داریم برای ارتقای ضریب امنیتی در جامعه بهره ببریم.

وی ادامه داد: مشارکت عمومی مردم و همکاری آنان با پلیس در امور امنیتی کارکردهای آشکار و پنهان بسیاری به دنبال خواهد داشت که افزایش نظم و انسجام اجتماعی، افزایش میزان تعهد و اعتماد اجتماعی، قبول مسؤلیت و انجام کارهای گروهی، افزایش امنیت و مقوله احساس امنیت، افزایش مقبولیت اجتماعی پلیس و برقراری روابط عاطفی میان پلیس و مردم از آن جمله است.

فرماندار شهرستان بستک توسعه و پیشرفت را در سایه تأمین امنیت دانست و خاطرنشان کرد:  جوامع با تأمین امنیت و آرامش در مسیر ترقی و نوآوری و توسعه حرکت می‌کنند و امروز دشمنان یک جامعه برای جلوگیری از انسجام و حرکت رو به رشد آن جامعه سعی در ناامن جلوه دادن آن می‌کنند.

مشتاق‌زاده امنیت را یکی از نمادهای اصلی اقتدار کشور برشمرد و ابراز داشت: به برکت انقلاب اسلامی، رهبری حکیمانه امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت و تلاش خادمان ملت، امروز ایران اسلامی با وجودی که همیشه مورد هجمه و دشمنی کینه توزانه استکبار جهانی و عوامل آن قرار داشته و دارد، توانسته از ابتدای عمر با برکت خود این نعمت الهی را برای مردم فراهم آورد و این خود نماد اقتدار نظام اسلامی است.

فرماندار بستک تصریح کرد : امنیت و آرامش ایجاد شده در شهرستان، امروز در سطح قابل قبولی است و با همیاری و تلاش مضاعف، می‌توان به سطح ایده‌آلی در امنیت رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک اضافه کرد: عوامل طراحی سرقت‌های اخیر در شهرستان بستک دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

وی در پایان از تلاش‌های تمام نیروهای قضایی، امنیتی، انتظامی، اطلاعاتی، مجریان احکام، بسیجیان، معتمدین، ائمه جمعه و مردم فهیم و انقلابی شهرستان بستک تشکر کرد.

انتهای پیام/88006/خ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول