اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تشیع شهر بستک:

معلمان باید مدام از زیبایی‌ها‌ی دین برای دانش‌آموزان بگویند

خبرگزاری فارس: امام جمعه تشیع شهر بستک گفت: باید همه دبیران و معلمان دروس مختلف برای دانش آموزان از زیبایی‌های دین بگویند.

معلمان باید مدام از زیبایی‌ها‌ی دین برای دانش‌آموزان بگویند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک در شمال غرب مرکز هرمزگان، حجت‌الاسلام موسی منصوری در مراسم تقدیر از مربیان و مدیران کاروان‌های راهیان‌نور این شهرستان با بیان اینکه بایستی تحول فکری در دانش آموزان ایجاد شود، اظهار داشت: وظیفه مربیان و معلمان است که در کلاس درس نسبت به مسائل دینی آگاه‌‌سازی صورت دهند.

وی ادامه داد: امروز باید روحیه ایثار و از خودگذشتگی در جوانان و نوجوانان بیش از پیش به وجود آید.

امام جمعه تشیع شهر بستک ادامه داد: بسیج دانش آموزی از طریق اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی هم این روحیات را در دانش‌آموزان ایجاد می‌کند و هم باعث تحول فکری در دانش آموزان می‌شود.

منصوری با اشاره به‌اینکه هجمه‌‌های فرهنگی دشمن به‌سوی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی زیاد است گفت: باید همه دبیران و همه معلمان دروس مختلف برای دانش آموزان از زیبایی‌های دین بگویند و همه دبیران موظف‌اند لحظاتی هر چند کوتاه دانش‌آموزان را با مبانی اسلامی بیشتر آشنا سازند.

این مسئول در ادامه گفت: جنگ تحمیلی شیعه و سنی نداشت و اگر جنگی نیز رخ دهد شیعه و سنی نمی‌شناسد و همه باید دست در دست هم برای اسلام و قرآن و آشنا ساختن جوانان و نوجوانان با اسلام و مبانی دینی و قرآنی تلاش کنیم.

وی گفت: بسیج دانش آموزی در اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی تلاش‌ ارزنده‌ای دارد که این کار بسیار شگرف و ستودنی است و باید این اقدامات خوب ادامه داشته باشد.

انتهای‌پیام/88006/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول