اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

دهیاران در راستای توسعه و رفع مشکلات روستاها تلاش کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بستک گفت: دهیاران در راستای توسعه و رفع مشکلات روستاها تلاش کنند.

دهیاران در راستای توسعه و رفع مشکلات روستاها تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای بررسی مسائل و مشکلات روستاها از روستای فتویه بخش مرکزی بازدید کرد.

وی از سطح روستا بازدید و با حضور در دهیاری و بررسی مشکلات آنها اظهار داشت: امروز عزم دولت برای عمران و آبادی روستاها جدی و دهیاران به عنوان پل ارتباطی میان دولت و مردم در این راستا نقش بسیار مهمی به عهده دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک بیان داشت: وظیفه دهیاران عمران و آبادی روستاست و تحقق این امر بستگی به انگیزه، توان، پشتکار و مدیریت دهیار هر روستا دارد.

فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه تلاش مضاعف دهیاران در راستای توسعه بیش از پیش روستاها و رفع موانع و مشکلات آنها بسیار لازم و ضروری است، اضافه کرد: شناخت کامل از مشکلات مردم و انتقال صحیح و به موقع آن به مسئولان می‌تواند در راستای رفع این موارد بسیار مثمر ثمر باشد.

مشتاق زاده تعامل دهیاران با شوراها را در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم حائز اهمیت دانست و افزود: این تعامل و هماهنگی می تواند زمینه رشد و توسعه هرچه بیشتر روستاها را فراهم کند.

به گفته فرماندار بستک، پیگیری و سرعت دادن به اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح روستاها و اولویت‌بندی آنها از سوی دهیاران با کمک و مشورت شوراهای اسلامی موجب عمران و آبادانی هرچه بیشتر روستاها می‌شود.

وی در پایان بیان داشت: سعی می‌کنیم تا از تمام روستاهای شهرستان بازدید صورت گیرد تا ضمن آشنایی با ظرفیت‌ها و استعدادهای روستا به مشکلات اهالی روستا نیز رسیدگی شود و راه حل های عملی برای آن اتخاذ گردد.

مشتاق زاده با اشاره به تلاش و همت دولت در خصوص رفع محرومیت‌ها افزود: دولت اقدامات بسیار خوبی در راستای توسعه روستای فتویه انجام داده و انتظار داریم با کمک و همکاری دهیار، شوراهای اسلامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در راستای ارتقا سطح خدمت رسانی و توسعه این روستا تلاش بیشتری انجام گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک ضمن بازدید از معابر، خیابانها و پروژه‌های عمرانی روستای فتویه بیان داشت: به دلیل موقعیت خاص این روستا که در حاشیه جاده لار- بستک واقع شده و ظرفیت بالای گردشگری نیاز است نگاه ویژه ای نسبت به توسعه این روستا داشته باشیم.

یادآور می‌شود احداث زمین فوتبال از جمله خواسته‌های شورای این روستا بود.

انتهای پیام/88006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول