اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی بستک:

رفع مشکلات روستاهای بخش مرکزی بستک در اولویت قرار دارد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی شهرستان بستک در حاشیه بازدید از روستاهای انوه و ایلود در این بخش گفت: رفع مشکلات روستاهای بخش مرکزی در اولویت امور قرار دارد.

رفع مشکلات روستاهای بخش مرکزی بستک در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک در شمال غربی مرکز هرمزگان، عبدالرسول قنبری در حاشیه بازدید از روستاهای انوه و ایلود و دیدار با مقامات و مسئولان محلی و معتمدان، از دهیار انوه خواست بر ساخت و سازها و مقاوم سازی ابنیه و سازه‌ها با توجه به قرار داشتن بستک بر روی گسل زلزله نظارت جدی داشته و با تصرفات غیر قانونی نیز برخورد کند.

وی، واگذاری زمین و اعطای تسهیلات بانکی به افراد نیازمند را از جمله اقدامات مهم بنیاد مسکن در روستاها عنوان کرد و افزود: بنیاد مسکن در چارچوب ارائه خدمات فنی و مهندسی در مناطق روستایی بعد از صدور مجوز پروانه ساختمانی توسط دهیاری وظیفه پیگیری صدور سند به وسیله ثبت اسناد و املاک و نظارت بر روند اجرای کار و عملیات مقاوم سازی ابنیه را بر عهده دارد.

این مسئول یادآور شد: پیشینه زلزله‌های روی داده در بخش مرکزی نشان می‌دهد که بیشترین میزان خسارت در این بخش مربوط به روستاها بوده، لذا برای پیشگیری از تلفات انسانی در صورت حوادث و بلایای طبیعی احتمالی باید تلاش کرد از طریق مقاوم سازی خطرات و آسیب ها را کاهش داد.

بخشدار مرکزی بستک همچنین با اشاره به پیشرفت کمی و کیفی پروژه‌ها در روستای ایلود ابراز داشت: طرح‌هایی که در این روستا مورد بازدید قرار گرفت با پیشرفت‌های کمی و کیفی مناسبی برخوردار بوده و امیدواریم با پیگیری و جذب اعتبارات جدید برای دهیاری‌ها شاهد رونق و آبادانی بیشتر در مناطق روستایی باشیم.

قنبری گفت: در جریان بازدید از روستای ایلود از زمین در نظر گرفته شده برای احداث پایگاه مقاومت بسیج نیز بازدید و دستورات لازم برای تسریع در واگذاری زمین صادر شده است.

این مسئول، ساخت بوستان، مسجد، مدرسه و سایر پروژه‌های عمرانی توسط خیران در روستاهای بستک را ستود و ادامه داد: بخش مهمی از پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی توسط خیران به ثمر نشسته است.

بخشدار مرکزی بستک، خیران را نقطه آغازی برای آینده درخشان روستاهای بخش مرکزی ارزیابی کرد.

وی در این بازدید بر انجام امور مردم و نظارت و مراقبت در انجام هر چه بهتر پروژه‌ها تاکید و عملکرد دهیاری و شورای اسلامی در پیشبرد برنامه‌ها و پروژه‌ها را مثبت ارزیابی کرد. 

انتهای پیام/88006/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول