اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نظارت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

موردی از تولید قرص برنج در زنجان مشاهده نشده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نظارت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: موردی از تولید قرص برنج در زنجان مشاهده نشده است.

موردی از تولید قرص برنج در زنجان مشاهده نشده است

سعیده نهاوندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بازدیدهای لازم از عطاری‌های سطح استان زنجان از سوی اداره نظارت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این بازدیدها داروهای غیرمجاز و عرقیاتی که دارای جنبه دارویی بودند، شناسایی شدند، افزود: عطاری‌ها فاقد مجوز معرفی شده‌اند.

رئیس اداره نظارت معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه مکاتباتی برای جمع‌آوری قرص برنج در سطح استان زنجان از سوی این معاونت انجام شده است، افزود: در حال حاضر قرص برنج در سطح استان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بازدیدهای این اداره در سطح تولید صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: طی این بازدیدها موردی در سطح تولید مشاهده نشده است.

نهاوندی با بیان اینکه از انبارهای تولید استان بازدیدهای لازم صورت گرفته است، افزود: به نظر می‌رسد در سطح تولید مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه احتمال دارد قرص برنج در مراکز عرضه و بخش‌هایی از جامعه که طبق عادت گذشته از قرص برنج برای جلوگیری از آفت‌زدگی استفاده می‌کنند عرضه شود، افزود: قرص‌های برنج در سطح استان در مراکز تولید مشاهده نشده است.

انتهای پیام/73003/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول