اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دامپزشکی کهنوج خبر داد

راه‌اندازی داروخانه دامپزشکی در کهنوج

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کهنوج گفت: با جذب نیروی خصوصی و با هدف حل مشکلات مردم منطقه، داروخانه دامپزشکی در این شهرستان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی داروخانه دامپزشکی در کهنوج

مرتضی وزیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: با توجه به اینکه مشکل ما در سطح شهرستان در مدت 15 سال نبود یک داروخانه مجهز و با تمام امکانات دارویی بود با جذب نیروی خصوصی که انجام شد توانستیم یک داروخانه دامپزشکی در این شهرستان راه‌اندازی کنیم.

وی بیان داشت: در بخش اعتبارات دامپزشکی امسال جهش خوبی با نظر مساعد فرماندار داشتیم اما نهایتا نیاز به اختصاص اعتبار بیشتر در بحث ساختمانی و تجهیزات و سایر مسائل فنی داریم.

وزیری افزود: در جلسات مختلف کشتارگاه شهر مورد برسی قرار گرفته که امیدواریم بتوانیم حداقل امکاناتی که قرار است برای بهبود وضعیت بهداشتی این کشتارگاه در نظر گرفته شود از طریق استانداری و دادن ردیف بودجه‌ای پیگیری شود.

رئیس شبکه دامپزشکی کهنوج ابراز داشت: با توجه به اینکه کهنوج به عنوان یک مرجعیت بین پنج شهرستان است و نبود آزمایشگاه در هیچ کدام از این شهرستان‌ها امیدواریم یک آزمایشگاه با حداقل امکانات و آزمایشاتی که باید انجام شود در شهرستان ایجاد شود.

وزیری عنوان کرد: مسئولان قول مساعد داده‌اند که نیروهایی که در حال حاضر چندین سال مشغول به کار هستند تبدیل وضعیت آنها در اولویت قرار گیرد و انجام شود.

انتهای پیام/80010/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول