اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی تنظیم دارو در پاکستان:

تعاملات ایران و پاکستان در بخش دارو سبب پوشش نیاز یکدیگر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی تنظیم دارو در پاکستان گفت: با توجه به داروهای تولیدی مناسب دو کشور ایران و پاکستان تعاملات آنها سبب می‌شود تا نیاز یکدیگر را در این بخش پوشش دهند.

تعاملات ایران و پاکستان در بخش دارو سبب پوشش نیاز یکدیگر می‌شود

ارشد فاروق فهیم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد: گردشگری سلامت در کشورهای اسلامی توسعه پیدا نکرده و در این راستا باید شناخت کشورهای مختلف را از امکانات و تجهیزات پزشکی خود بیشتر کنیم.

مدیر اجرایی تنظیم دارو پاکستان افزود: مردم پاکستان برای درمان بیماری خود به کشورهای چین، هند و اروپایی سفر می‌کنند زیرا از تجهیزات و دانش پزشکی ایران آگاهی ندارند.

فهیم خاطر نشان کرد: مردم پاکستان با هزینه کمتری می‌توانند برای معالجه بیماری خود به ایران مراجعه کنند بنابراین باید ارتباطات بین دو کشور پاکستان و ایران در حوزه خدمات درمانی بیشتر شود.

وی تاکید کرد: تعامل بین دولت دو کشور پاکستان و ایران نیز در زمینه گسترش گردشگری سلامت تاثیر بسزایی دارد.

مدیر اجرایی تنظیم دارو پاکستان تاکید کرد: بیمارستان‌های پاکستان و ایران باید با یکدیگر در تماس بوده تا بتوان گردشگری سلامت را ارتقا داد و بیمارستان‌های ایران با برگزاری سمینار در پاکستان مردم این کشور را از توانمندی خود در پزشکی آگاه می‌کنند.

فهیم یادآور شد: دین مشترک و نزدیکی فرهنگ کشورهای اسلامی سبب می‌شود تا بیماران با اطمینان خاطر بیشتری در این کشورها درمان خود را پیگیری کنند.

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی گفت: برگزاری این کنفرانس سبب شناخت کشورها از ظرفیت‌های پزشکی یکدیگر شده و نقش مهمی را در تعامل و تبادل تجربیات یکدیگر بازی می‌کند.

مدیر اجرایی تنظیم دارو پاکستان در ارتباط با بخش دارویی دو کشور پاکستان و ایران اظهار کرد: ایران از نظر دارویی بسیار غنی است و در بخش کشاورزی توانسته داروهای جدیدی را تولید کند و کشور پاکستان نیز امکانات دارویی خوبی دارد و تعاملات دو کشور پاکستان و ایران سبب می‌شود تا در این زمینه بتوانند نیاز یکدیگر را پوشش دهند.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول