اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

ملایر نیازمند درمانگاه و داروخانه شبانه‌روزی هلال احمر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه شهرستان ملایر نیازمند ایجاد یک درمانگاه شبانه‌روزی و داروخانه هلال احمر است، گفت: در حال رایزنی تحقق این مهم هستیم.

ملایر نیازمند درمانگاه و داروخانه شبانه‌روزی هلال احمر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی‌نعمت چهاردولی ظهر امروز در همایش داوطلبین هلال احمر در ملایر با اشاره به خدمات گسترده هلال احمر در سراسر دنیا اظهار کرد: بحث هلال احمر مقوله‌ای مقدس است که در آن مسائل مادی مطرح نیست و امدادگران این سازمان با بعد معنوی به کمک همنوعان خود می‌شتابند.

وی  با بیان این که هنگام بروز حوادث بعد معنوی امدادگران معنا پیدا می‌کند افزود: کمک نیروهای این سازمان در هنگام حوادث باعث ایجاد روحیه و دمیدن روح زندگی به حادثه‌دیدگان می‌‍شود که این امر مقدس، تا پایان عمر شخص حادثه‌دیده به عنوان یک خاطره خوب خواهد ماند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی فداکاری و خدمت به مردم را از خصوصیات امدادگران هلال احمر برشمرد و گفت: خود را به خاطر دیگران به خطر انداختن کار هر کس نیست و هر کس نمی‌تواند ادعا کند که یک امدادگر است و می‌تواند عضو این سازمان باشد.

وی مدیریت، علم و تخصص را جزو ویژگی‌های بارز امدادگران هلال احمر برشمرد و افزود: با مدیریت خدمات بهتری ارائه می‌شود و اگر علم و تخصص نیز در کنار آن باشد عمق حوادث کمتر خواهد شد.

چهاردولی در ادامه به پیگیری تجهیزات ماشین نجات در هلال احمر ملایر اشاره کرد و گفت: با همت و پیگیری مسئولان مربوطه این ماشین آماده است که به زودی تجهیزات داخلی آن نیز فراهم خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان ملایر به عنوان دومین شهر بزرگ استان همدان نیاز به یک درمانگاه شبانه‌روزی و داروخانه هلال احمر دارد، عنوان داشت: در حال رایزنی با مسئولان هستیم تا بتوانیم ساختمان هلال احمر را در مکان قبلی در خیابان همدان بازسازی کنیم و اعضای هلال احمر با داشتن همه امکانات در این محل ساماندهی شوند.

در ادامه دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز به خدمات ارزنده هلال احمر اشاره کرد و گفت: خدمات این سازمان بر کسی پوشیده نیست و همه ما شاهد حضور پرشور جوانان و داوطلبان سازمان هلال احمر در حوادث به وجود آمده در کشور به خصوص زلزله سا‌ل‌های اخیر در استان‌های مختلف کشور بوده‌ایم.

احمد آریایی‌نژاد بر ارتقای جایگاه هلال احمر تأکید کرد و ابراز داشت: هلال احمر یک دایره وسیع و طیف گسترده دارد و همه ما باید در این زمینه مراقب باشیم عدالت را در توزیع امکانات رعایت کنیم.

وی خدمات‌رسانی بی‌منت به مردم را وظیفه مسئولان برشمرد و بر لزوم رفع مشکلات ساختمان هلال احمر توسط مسئولان مربوطه به این سازمان در شهرستان تأکید کرد.

انتهای پیام/89013/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول