اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه عنوان کرد

بروز تخلفات عدیده در برخی داروخانه‌های دهدشت/داروخانه‌ بدون دکتر و مسئول فنی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت معدن و تجارت کهگیویه گفت: متاسفانه به رغم تخلفات عدیده‌ای که در برخی داروخانه‌های دهدشت صورت می‌گیرد تاکنون برخورد جدی از طرف نهادهای ذی‌ربط صورت نگرفته است.

بروز تخلفات عدیده در برخی داروخانه‌های دهدشت/داروخانه‌ بدون دکتر و مسئول فنی

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید باقر افشین صبح امروز در حاشیه نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: یکی از مشکلات اصلی شهرستان کهگیلویه عدم وجود پست‌های ایست و بازرسی در گلوگاه‌های ورودی به شهرستان است.

رئیس ادراه صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه اضافه کرد: با اجرای صحیح طرح شبنم می‌توان امیدوار بود که بتوان جلوی قاچاق کالا را تا حدودی گرفت که البته این امر منوط به تعامل دو چندان دستگاه‌های دولتی است.

افشین افزود: در حالی که به وضوح مشاهده می‌شود برخی داروخانه‌ها اقدام به فروش مکمل‌های غذایی قاچاق می‌کنند ولی برخوردی با آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه خاطرنشان کرد: تاکنون گزارشات زیادی مبنی بر تخلفات برخی داروخانه‌های دهدشت داشتیم که متأسفانه شبکه بهداشت و درمان در این زمینه جدیت به خرج نمی‌دهد و ما می‌بینیم که برخی داروخانه‌ها هر کاری می‌کنند و آب از آب تکان نمی‌خورد.

وی تصریح کرد: یکی از عمده‌ترین تخلفات که در داروخانه‌های دهدشت صورت می‌گیرد عدم حضور مسئول فنی و دکتر داروساز در داروخانه بوده که این خود خلاف قانون است.

وی افزود: متأسفانه به عینه مشاهده می‌شود که حق فنی از بیماران گرفته می‌شود در صورتی که دکتر و مسئول فنی در داروخانه حضور ندارند.

افشین خاطرنشان کرد: حق فنی داروخانه‌ها فقط باید زمانی دریافت شود که دکتر داروساز و مسئول فنی در داروخانه حضور داشته باشند و روی نسخه نظر دهند ولی متاسفانه این قانون در اکثر داروخانه‌های دهدشت اجرا نمی‌شود.

وی با بیان این‌که داروخانه‌های متخلف پول‌های هنگفتی را از همین طریق به جیب می‌زنند و هیچ کس از آن‌ها در این زمینه بازخواست نمی‌کند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت کهگیلویه بیان داشت: امیدواریم که مسئولان امر در زمینه برخورد با تخلفات این چنینی هیچ‌گونه اغماضی نداشته باشند.

انتهای پیام/82008/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول