اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌ رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

عزل وزیر بهداشت تصمیم بدی بود/‬ دلارهای دارو به غذای سگ اختصاص یافت‬

خبرگزاری فارس: نایب ‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برکناری وزیر بهداشت تصمیم بدی بود، گفت: مگر خانم دستجردی دغدغه‌ای جز تامین ارز واردات دارو داشته که عده‌ای به جای پرداخت آن، دلار به واردات غذای سگ می‌دهند که هیچ ثمر و نتیجه‌ای نیز به همراه ندارد.‬

عزل وزیر بهداشت تصمیم بدی بود/‬ دلارهای دارو به غذای سگ اختصاص یافت‬

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: برخی وزرای دولت انصافاً فعال و دلسوز بوده و شبانه‌روز تلاش کردند، که یکی از آن‌ها مرضیه دستجردی است که احمدی‌نژاد نیز اعتراف کرده بود نمره او در کابینه 20 است.

وی افزود: سئوال اینجا است چرا وزیری که نمره‌اش 20 است باید رفوزه شود اما وزیر و معاون رئیس جمهور که سابقه درخشانی ندارد در حلقه دولتمردان افزوده شده و به آن‌ها اضافه شود، در حالی که آن‌ها هیچ سابقه انقلابی، تخصصی و حضور در زندان‌های دوران شاهنشاهی را ندارند.

حقیقت‌پور ابراز داشت‌: وزیر سابق بهداشت آن‌چنان پر تلاش و مصمم بود که در یک روز دو بار به ورزقان سفر کرد و در ارائه گزارش به مجلس تمام حقایق و امدادرسانی‌ها را به زلزله‌زدگان بازگو کرده و عصر همان روز دوباره به مناطق زلزله‌زده بازگشت.

نایب ‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حق خانم دستجردی نبود اینچنین ترور شخصیت شود و یا بخواهند او را این چنین از گردونه خدمات دور کنند.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور در حالی وزیر بهداشت را برکنار کرد که اواخر هفته و پایان روز کاری بوده و مجلس نیز در آستانه رفتن به تعطیلات هفتگی و سرکشی به حوزه‌های انتخابیه بوده تا با این ترفند هجمه‌ای متوجه دولت از بابت عزل وزیر بهداشت نشود.

حقیقت‌پور با طرح این سئوال که مگر وزیر بهداشت چه حرکتی کرده بود که مورد غضب دولت و جریان انحرافی قرار گیرد، افزود: مگر خانم دستجردی دغدغه‌ای جز تامین ارز واردات دارو داشته که عده‌ای به جای پرداخت آن، دلار به واردات غذای سگ می‌دهند که هیچ ثمر و نتیجه‌ای نیز به همراه ندارد.

این نماینده مجلس بیان داشت: مجلس از خدمات این بانوی پرتلاش خدمتگزار و خادم صدیق قدردانی می‌کند و ما یقین داریم که چنین شخصیت‌هایی در آینده برای این مملکت مفید فایده خواهند بود.

نایب ‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با ابراز تاسف از برخورد نامناسب دولت با وزرایی همچون تقی‌پور، دستجردی و وزرای سابق همچون فتاح، صفار‌هرندی، کاظمی و... اظهار داشت: معلوم نیست تا کی می‌خواهیم به چنین نخبه‌کشی‌‌ها ادامه دهیم و با تصمیم‌های بد و احساسی جفا در حق مجموعه‌هایی بکنیم که تلاش آن‌ها می‌تواند سلامت و نشاط جامعه ما را رقم بزند.

50 اولویت در دستور کار مجمع شمال غرب کشور

رئیس مجمع شمال غرب کشور در بخش دیگری از سخنان خود هدف از تشکیل مجمع نمایندگان شمال غرب کشور را پیگیری اهداف مشترک عمرانی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی توصیف کرد و گفت: نمایندگان چهار استان شمال غرب کشور که حدود 50 نفر می‌باشند در حوزه مسایل زیرساختی و اقتصادی اهداف توسعه شمال غرب کشور را پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مجمع شمال غرب کشور 50 اولویت به جد پیگیری می‌شود، این اولویت‌ها را مسایل زیرساختی راه، راه آهن حوزه آب و خاک و توسعه گردشگری اعلام کرد.

حقیقت‌پور ادامه داد: تشکیل این مجمع می‌تواند در شکل‌گیری کابینه دولت یازدهم نیز موثر و نقش‌آفرین باشد چرا که ما در کابینه آینده تلاش می‌کنیم تا نخبگانی از شمال غرب کشور نقش‌آفرینی کنند.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در پایان به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: با تشکیل این مجمع سهم حوزه عمران و کارهای زیرساختی در بودجه سال آینده برای استان‌های شمال غرب کشور با دیدی عادلانه توزیع می‌شود.

انتهای پیام/62001/ر30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول