اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال

کاسپین قزوین به مصاف نماینده ورامین می‌رود

خبرگزاری فارس: نایب‌‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین گفت: در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم بانوان کاسپین قزوین فردا در شهر الوند به مصاف نماینده ورامین می‌رود.

کاسپین قزوین به مصاف نماینده ورامین می‌رود

آمنه محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: تیم فوتسال بانوان قزوین در چارچوب هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم متین وارنای ورامین خواهد رفت.

وی با بیان اینکه این دیدار از ساعت 18 فردا در سالن ورزشی یادگار امام شهر الوند برگزار خواهد شد، افزود: تیم فوتسال کاسپین قزوین در حال حاضر با کسب شش امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

محمودی یادآور شد: این دیدار پیش از این قرار بود در سالن شهید بابایی برگزار سود که به علت همزمانی با مسابقه بسکتبال تیم‌های تکماش قزوین و مانیزان کرمانشاه یا تصمیم مسئولان استانی و موافقیت فدراسیون به ناچار این دیدار را در الوند برگزار می‌کنیم.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان قزوین که خود کار هدایت و مربیگری تیم فوتسال کاسپین قزوین را عهده‌دار است، اضافه کرد: برای دیدار با تیم متین وارنای قزوین محروم و مصدومی نداریم و شاگردانم برای رویارویی در این دیدار آماده هستند.

سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین با اشاره به روند تیم کاسپین قزوین در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور گفت: در فصل جاری مسابقات دو بازیکن کلیدی خود را که به تیم‌های لیگ برتری فوتبال ملحق شدند را از دست دادیم که همین امر ما را با مشکل مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه شاگردانش در نخستین دیدار خود در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در نوشهر موفق شدند تیم شهدای شهر نوشهر را مغلوب کنند، افزود: در آن دیدار با توجه به اینکه شاگردانم هنوز آمادگی خود را پیدا نکرده بودند با زحمت توانستند تیم ناشناخته نوشهری را از پیش‌رو بردارند.

محمودی با اشاره به شکست تیمش در بازی هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در قزوین مقابل تیم صنعت نفت آبادان نیز ابراز داشت: در این دیدار شاگردانم بسیار پر اشتباه و ضعیف ظاهر شدند و در بیشتر دقایق بازی توپ را در اختیار بازیکنان تیم آبادانی قرار دادند تا آنان بتوانند با یک پیروزی آسان سه امتیاز حساس این بازی را از آن خود کنند.

وی پیروزی پرگل تیمش مقابل تیم تربیت بدنی فسا را آغاز بازی‌های هجومی تیمش دانست و متذکر شد: در این دیدار شاگردانم با انگیزه بالای خود 11 بار توپ را از خط دروازه تیم تربیت بدنی فسا عبور دادند تا دوباره زنگ خطر را برای دیگر مدعیان به صدا در آورند.

انتهای پیام/77004/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول