اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته دو بسکتبال

یاسین فولاد قزوین میهمان تینا ماهان اصفهان می‌شود

خبرگزاری فارس: از مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته دو بسکتبال باشگاه‌های کشور، تیم یاسین فولاد قزوین نماینده استان در این رقابت‌ها در اصفهان به مصاف تیم تینا ماهان اصفهان می‌رود.

یاسین فولاد قزوین میهمان تینا ماهان اصفهان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، این دیدار که به نوعی جدال برای صعود به جمع چهار تیم برتر مسابقات لیگ دسته دو بسکتبال باشگاه‌های کشور است از ساعت 16 عصر فردا برگزار می‌‌شود.

بازیکنان تیم یاسین فولاد قزوین که دیدار رفت خود مقابل این تیم قدرتمند اصفهانی را در سالن شهید بابایی قزوین با نتیجه 75 بر 71 به سود خود به پایان رسانده‌اند گرچه برای انجام بازی برگشت کار سختی دارند، اما با آسودگی خاطر بیشتری به مصاف این تیم می‌روند.

شاگردان امید حمیدی که هفته گذشته در جریان دور رفت این مرحله از رقابت‌های لیگ دسته دو بسکتبال باشگاه‌های کشور موفق شدند با حمایت تماشاگران خودی و با توجه به امتیاز میزبانی عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذارند بسیار امیدوار هستند که با شکست میزبان خود در اصفهان به جمع چهار تیم پایانی این رقابت‌ها راه پیدا کنند.

همان طور که امید حمیدی سرمربی جوان تیم بسکتبال یاسین فولاد قزوین اعتقاد دارد که بازیکنانش در حال حاضر از انگیزه بالایی برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات برخوردار هستند کسانی هم که ورزش بسکتبال را به طور جدی پیگیری می‌کنند بر این فرضیه صحه می‌گذارند که عملکرد بازیکنان تیم یاسین فولاد قزوین در بازی‌های دور برگشت این مسابقات فوق‌العاده بوده است.

تیم یاسین فولاد قزوین که در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال دسته دو باشگاه‌های کشور در بیشتر مسابقات خود تن به شکست داده بود و به نوعی به سقوط به مسابقات زیرگروه کشور نزدیک شده بود در نیم فصل دو ورق را به سود خود بازگرداند و موفق شد نتایج قابل توجهی را از خود بر جای بگذارد.

گرچه بیشتر منتقدین بسکتبال از روند نتایج ضعیف تیم یاسین فولاد قزوین گله‌مند بودند، اما حمیدی سرمربی جوان این تیم با قاطعیت از توقف ناکامی‌های این تیم در بازی‌های دور برگشت صحبت می‌کرد و اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم باید اذعان کرد که این مربی جوان توانست تیم بحران‌ زده یاسین فولاد را در دور برگشت مرحله مقدماتی این مسابقات متحول کند.

به هر حال تیم یاسین فولاد قزوین فردا در اصفهان مقابل تیم قدرتمند تینا ماهان اصفهان قرار می‌گیرد که در صورت شکست این تیم می‌تواند جواز حضور در جمع چهار تیم پایانی این مسابقات را کسب کند.

انتهای پیام/77004/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول