اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

فراگیری قرآن ذخیره الهی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: فراگیری قرآن ذخیره الهی است.

فراگیری قرآن ذخیره الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در مراسم افتتاحیه دوره تربیت آموزشیار قرآن کریم ویژه پایوران سپاه ناحیه مقاومت امام‌حسین (ع) شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه فراگیری آیه‌‌های قرآن کریم ذخیره‌ای الهی است، اظهار داشت: قرآن کریم نوری است که با تلاوت و صوت این روشنایی و نور کتاب مقدس بر دلها تابیده شده و سبب روشنی‌بخشی و بصیرت جان‌ها می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: فردی که قرآن کریم را یاد گرفته و به دیگران نیز یاد بدهد قطعأ نسل در نسل ثواب تلاوت قرآن کریم شامل وی شده و بهره‌ می‌برد.

وی تصریح کرد: به هر میزان که ما بیشتر به قرآن، فراگیری و همچنین آموزش آیه‌های نورانی این کتاب مقدس اهمیت داده و قدرشناسی کنیم قطعأ ثواب بیشتری را دریافت کرده و اجر مضاعف‌ دریافت می‌کنیم.

حسینی پیرامون فرهنگ قرآنی و لزوم تمسک‌جویی از آیه‌های نورانی قرآن کریم تصریح کرد: واقعه 9 دی‌ نیز حماسه بزرگ و ماندگاری بود که با استعانت از قرآن کریم و عاشورا رقم خورده و به بار نشست.

وی ابراز داشت: قرآن کریم به عنوان کتاب بصیرت و حادثه کربلا به عنوان جریان بصیرت در حماسه نهم‌ دی‌ ماه سال 88 به یاری مردم آمدند و ملت با‌بصیرت ایران اسلامی نیز در پناه این دو گنجینه ارزشمند حماسه ماندگار نهم‌ دی‌ ماه را خلق کردند.

نماینده مردم شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش فتنه‌گران و نظام سلطه در فتنه 88 نابود‌سازی گنجینه‌های ارزشمند عاشورا و قرآن کریم با استفاده از جنگ نرم از فرهنگ جامعه اسلامی بود، تصریح کرد: فتنه‌گران در عمل نیز با به آتش کشیدن قرآن کریم در مسجد لولاگر و به آتش کشانیدن خیمه‌های امام‌حسین (ع) در روز عاشورای حسینی این موضوع را ثابت کردند.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز تمام ما باید پاسدار ارزش‌های اسلامی بوده و در این مسیر از ذره‌ای تلاش و همت فروگذار نکنیم.

انتهای پیام/77005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول