اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد

قرآن و ولایت راهی برای تبدیل شدن به الگوی برتر بین‌المللی

خبرگزاری فارس: یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: اگر دستورات قرآن مورد توجه ما قرار داشته باشد می‌توانیم در سایه ولایت و رهبری ولی امر زمان به الگویی برتر در سطح بین‌المللی تبدیل شویم.

قرآن و ولایت راهی برای تبدیل شدن به الگوی برتر بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی عصر امروز در دیدار با اعضای ستاد هماهنگی دهه بصیرت و کاروان 19 دی مردم قم برای دیدار با مقام معظم رهبری، روایات اسلامی مبنی بر تغییر شرایط زندگی را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: انسان باید همواره خود را برای شرایط گوناگون آماده کند زیرا روزگار همواره به یک صورت باقی نمی‌ماند.

9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود

وی 9 دی و دهه بصیرت را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: این بصیرت نتیجه بیدارگری مردم قم در 19 دی ماه سال 1356 بود.

استاد خارج فقه حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: حماسه 19 دی مردم قم جرقه‌ای برای انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود و برکات آن پس از 34 از پیروزی انقلاب در کشور دیده می‌شود.

استقلال واقعی تنها در ایران دیده می‌شود

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که در شرایط کنونی روی پای خودش ایستاده و استقلال واقعی تنها در ایران دیده می‌شود زیرا هیچ اربابی بالای سر مردم ایران نبوده و آن‌ها زیر سایه ولایت فقیه زندگی و تلاش می‌کنند.

آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه سختی‌ها و مشکلات در هر کشوری وجود دارد، گفت: دشمنان اسلام و ایران همواره به دنبال ایجاد معضل برای حکومت الهی هستند و هنوز از دست رفتن منافع خود در ایران را باور ندارند به همین دلیل به کارشکنی و اختلال در روند پیشرفت جمهوری اسلامی می‌پردازند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم اضافه کرد: در شرایط کنونی مردم ایران باید وظایف خود را به درستی شناخته و بر اساس آموزه‌های اسلامی و رهنمودهای ولی فقیه زمان به مقابله با ابرقدرت‌ها پرداخته و مسئولان کشور نیز تمام برنامه‌ریزی‌ها را در راستای جلب رضایت خداوند و امام زمان(عج) صورت دهند.

 

 

 

سوژه تبلیغاتی به دست دشمنان ندهیم

وی لزوم اطاعت از ولایت و رهبری را مورد تاکید قرار داد و افزود: دشمنان همواره به بزرگ‌نمایی مشکلات کوچک در داخل نظام اسلامی می‌پردازند بنابراین باید از هرگونه سخن یا رفتاری که سوژه و خوراک تبلیغاتی در اختیار دشمنان قرار می‌دهد پرهیز کنیم.

آیت‌الله علوی گرگانی بیان داشت: قرآن بهترین موعظه‌ها و شفای همه گرفتاری‌های بشری است بنابراین اگر دستورات این کتاب آسمانی مورد توجه ما قرار داشته باشد می‌توانیم در سایه ولایت و رهبری ولی امر زمان به عنوان الگویی برتر در سطح بین‌المللی ظاهر شده و همواره آمادگی خود را در مقابل دشمنان حفظ کنیم.

انتهای پیام/78004/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول