اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم خبر داد

برگزاری 25 دوره تخصصی قرآن در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از برگزاری 25 دوره تخصصی قرآن در شهرستان جم خبر داد.

برگزاری 25 دوره تخصصی قرآن در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات شامگاه یکشنبه در نشست فعالان قرآنی جم اظهار داشت: ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی باید در جامعه مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های قرآنی و استفاده از اساتید برجسته علوم قرآنی در دوره‌های آموزشی و تخصصی از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره در سال جاری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از برگزاری 25 دوره تخصصی قرآن در شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: این دوره‌های تخصصی در شهرها و روستاهای جم در نیمه دوم سال جاری انجام شده است.

سادات تصریح کرد: امیدوار هستیم این روند در ادامه سال جاری نیز تداوم داشته باشد و شاهد جذب مخاطبان بیشتر باشیم.

مهدی رحمانی مسئول قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم نیز از خرید تجهیزات شامل کولر گازی، رایانه، دوربین عکاسی و فایل و سایر اقلام مورد نیاز و تحویل وسایل به مسئول موسسه قرآنی احسن‌الحدیث خبر داد.

مسئول موسسه قرآنی احسن‌الحدیث نیز از برگزاری 12 دوره قرآنی شامل شش دوره پیش دبستانی، دو دوره آموزش همگانی قرآن کریم و تجوید الصلوه و دو دوره آموزش حفظ جزء 30 و دو دوره مفاهیم قرآنی در این خانه قرآن از ابتدای مهر امسال خبر داد و خواستار حمایت بیشتر اداره تبلیغات اسلامی از خانه قرآن شد.

سهیلا آقاجری زیتونی از تجهیز این موسسه به وسایل ورزشی برای استفاده قرآن‌آموزان خبر داد که با هزینه شخصی خریداری شده و در اختیار قرآن‌آموزان قرار گرفته است.

انتهای پیام/2451/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول