اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وقتی که ‌‌کمک‌ خیرین و مسئولان جان کودکی را نجات می‌دهد

امیرعلی 3 ساله در آستانه مرگ/استمداد یک پدر از خیرین برای نجات فرزندش

خبرگزاری فارس: خانواده امیرعلی 3 ساله اهل رشت و در آستانه مرگ، چشم به دست‌های خیرانی دوخته‌اند که در آستانه اربعین حسینی (ع) فرزندشان را نجات دهند.

امیرعلی 3 ساله در آستانه مرگ/استمداد یک پدر از خیرین برای نجات فرزندش

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بیانگردی پدر امیرعلی سه ساله با بغضی در گلو و پوشه‌ای پر از پرونده بیماری فرزندش به فارس مراجعه کرد و برای نجات فرزندش تقاضای کمک از خیران داشت.

وی گفت: فرزند 3 ساله‌ام امیرعلی از سال 88 و 4 ماهگی به بیماری نقص ایمنی CGD مبتلا شده و در این مدت با صرف هزینه چند میلیون تومان تلاش خود را برای نجات جان او به کار گرفتم.

پدر امیرعلی ادامه داد: از سه سال پیش امیر علی برای درمان در بیمارستان‌های 17 شهریور، آریا و رسول اکرم (ص) رشت و مسیح دانشوری بستری شده و اکنون در مرکز طبی تهران بخش ایمونولوژی، طبقه سوم، اتاق ایزوله یک بستری است.

وی به مراجعات مکررش به مراکز دولتی اشاره کرد و افزود: مراجعاتی که در بیشتر مواقع نتیجه‌ای جز نوشتن توصیه‌نامه‌ به بیمارستان برای کاهش چند درصدی هزینه درمان نداشته است در حالی که با توجه به وضعیت بیمار و خانواده‌ام بیمارستان هزینه‌ای دریافت نمی‌کرد.

به گفته بیانگردی، در این مدت چند نهاد دولتی به همراه چند خیر و دو چهره ورزشی به وی کمک کرده‌ بودند تا بتواند بخشی از هزینه چند میلیون تومانی سه سال گذشته درمانی را مدیریت کند.

پدر امیرعلی در تشریح بیماری فرزند سه ساله‌ای اذعان کرد: اکنون طرف چپ بدن کودک معصومم فلج شده و به دلیل تومور مغزی قدرت تکلمش هر روز بیشتر از قبل در حال از بین رفتن است.

وی افزود: پروفسور آقامحمدی پزشک معالج فرزندم از سه ماه پیش نجات امیر علی را در گرو پیوند مغز و استخوان اعلام کرده که با توجه به هزینه‌های پیش از پیوند مانند تامین اتاق ایزوله، داروهای گرانقیمت و نایاب و... حدود 70 میلیون تومان هزینه دارد.

این پدر درمانده گفت: به خاطر پیگیری‌های وضعیت فرزندم شغلم را از دست دادم و به همراه همسرم مقابل بیمارستان در چادر زندگی می‌کنیم و قادر به تامین این مبلغ نیستم.

وی درخواست داشت با انتشار متن استمدادش در رسانه‌ها، نیک‌اندیشان و خیران بار دیگر دستش را بگیرند و موجب نجات کودکش از این همه رنج و درد شوند.

خیران برای کمک به این کودک می‌توانند به دفتر خبرگزاری فارس در استان گیلان با شماره تلفن 0131 ـ 5544022 و 23 تماس بگیرند.

 انتهای پیام/2300/ش40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول