اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان علی‌آبادکتول:

علی‌آبادکتول در بحث خیرین سلامت از ظرفیت بالایی برخوردار است

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان علی‌آبادکتول گفت: بحث مجمع خیرین حوزه سلامت کمتر مورد توجه قرار گرفته در حالی که در این شهرستان نسبت به دیگر شهرهای استان ظرفیت بالاتری وجود دارد.

علی‌آبادکتول در بحث خیرین سلامت از ظرفیت بالایی برخوردار است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مریم خالقی صبح امروز در جمع روسای ادارات و نهاد‌های شهرستان علی‌آبادکتول، اظهار داشت: کار مجمع خیرین در حوزه‌های مختلف به خصوص مدرسه‌سازی و آموزش و پرورش به خوبی دیده شده اما در حوزه سلامت کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: مجمع خیرین می‌توانند در امر سلامت، توسعه، تجهیز و ساماندهی امر سلامت شهرستان  نقش بسزایی را ایفا کنند که البته کمک‌های خیلی خوبی تاکنون در این زمینه صورت گرفته است.

خالقی در ادامه گفت: سلامت، دو مقوله بهداشت و درمان را در کنار هم دارد که خوشبختانه خیرین حوزه سلامت شهرستان علی‌آبادکتول، در هر دو بخش ورود پیدا کردند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان علی‌آبادکتول با اشاره به فعالیت‌های خیرین سلامت در این شهرستان ابراز داشت: کمک به تجهیز بخش دیالیز و اعطای مبلغ 400 میلیون تومان برای خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان بقیه‌الله‌العظم شهرستان علی‌آبادکتول از جمله فعالیت‌هایی است که در مدت گذشته این انجمن توانسته به بخش سلامت کمک کند.

خالقی تصریح کرد: با آغاز به کار بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان بقیه‌الله‌العظم این شهرستان، خدمات بهتری به شهروندان شهرستان و حومه ارائه خواهیم داد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان علی‌آبادکتول گفت: در بخش بهداشت و درمان مشکلات زیادی در تجهیزات اتاق عمل، آزمایشگاه‌ها، خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های بهداشتی وجود دارد که در بخش درمان خیرین تجهیز بخش دیالیز و سی‌تی‌اسکن را انجام داده‌اند و در بخش بهداشتی، مشکل ساختمان استیجاری مرکز شماره یک و کوچک نظرخانی را داشتیم که با کمک‌های این عزیزان خیّر، مشکل ساختمان اداری مرکز بهداشت شماره یک در خیابان گلشن این شهرستان نیز حل شد و کار ساخت و ساز آن به زودی آغاز خواهد شد.

خالقی در پایان از علی‌اکبر کی‌پور فرماندار شهرستان علی‌آبادکتول و تمام روسای ادارات و نهادها برای عضویت فعال در مجمع سلامت و حل مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان دعوت کرد.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول