اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

گفتمان امام و رهبری حلال تمام مشکلات است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: اولویت نخست ما تبیین گفتمان انقلاب و امام (ره) و مقام معظم رهبری است و با عمل به این گفتمان‌ها بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

گفتمان امام و رهبری حلال تمام مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی ظهر امروز در جلسه کمیته انجمن‌های اسلامی و هیئت مذهبی و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی ستاد دهه فجر استان زنجان اظهار داشت: ما غنی‌ترین فرهنگ دینی را داریم و فرهنگ ما برخاسته از نظام توحیدی است.

وی با بیان اینکه مبارزه با ظلم و ستم و بی‌عدالتی از ویژگی‌های دین اسلام است تصریح کرد: امام حسین (ع) با قیام خود علیه ظلم و ستم یزید بر حکومت فاسد یزید خاتمه داد و شایسته است همه ما با الگو قرار دادن ایشان بتوانیم به سعادت دنیا و آخرت برسیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: خاستگاه انقلاب اسلامی مساجد و جلسات قرآنی است و در تداوم انقلاب هم به مساجد و کانون‌های فرهنگی نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه در جنگ نرم مساجد و کانون‌های فرهنگی از اهمیت بسزایی برخوردار هستند، اضافه کرد: امروز اهمیت و تاثیرگذاری مساجد و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی بر کسی پوشیده نیست و تا به امروز هم دشمن تلاش‌های زیادی انجام داده تا مردم را از حضور در این مکان‌ها منصرف سازد که تاکنون ره به جایی نبرده و روز به روز شاهد گسترش و توسعه برنامه‌های فرهنگی در این اماکن هستیم.

حجت‌الاسلام دشتکی ادامه داد: با حضور گسترده مردم همه فتنه‌ها نقش بر آب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت عظیم کانون‌های فرهنگی به بهترین شکل بهره برد گفت: اگر ذره‌ای از این کانون‌ها غفلت کنیم حرکت نظام به کندی صورت خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امروز کشور ما در بهترین وضعیت بین‌المللی از لحاظ فرهنگی قرار دارد، تصریح کرد: امروز چشم همه دنیا در مسائل فرهنگی به کشور ما دوخته شده است و کشور ما نگاه عزت و عظمت مسلمین است، چراکه فرمانده جبهه حق در نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار دارد و همه نگاه‌ها به مقام معظم رهبری دوخته شده است.

ادامه داد: اولویت نخست ما تبیین گفتمان انقلاب و امام (ره) و مقام معظم رهبری است و با عمل به این گفتمان‌ها بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

انتهای پیام/2308/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول