اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

تنها انقلابی که جهت حرکت آن تغییر نکرده انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که از روز تشکیل آن تاکنون زاویه و جهت حرکتش تغییر نیافته است.

تنها انقلابی که جهت حرکت آن تغییر نکرده انقلاب اسلامی ایران است

سردار سالار آبنوش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران زیر سایه ولایت فقیه حرکت می‌کند، بنابراین جهت حرکت آن تغییر نکرده و نخواهد کرد.

وی افزود: ما ادعا می‌کنیم حاضریم در هر اجتماعی این موضوع را مطرح کنیم که امروز انقلاب ما با 22 بهمن 57 که در آن بر استکبار پیروز شدیم، جهت حرکتش حتی به اندازه مویی تغییر نکرده و دقیقا همان آرمان را دنبال می‌کنیم و این ادعای ما واقعیتی در سایه ولایت  است.

این مسئول در ادامه با اشاره به مقدماتی که برای تولید یک قدرت ضروری است، گفت: برای تولید یک قدرت سه ضلع الزامی است که اگر این اضلاع به هم پیوند نخورند و یک مثلث محکم را درست نکنند قدرتی به وجود نخواهد آمد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه این سه ضلع مثلث قدرت شامل مردم، رهبری و ایدئولوژی است، افزود: اصولا تولید قدر ت با حضور مردم محقق می‌شود و این مردم هستند که به یک یا چند نفر قدرت می‌دهند، اما این فقط یک ضلع از مثلث قدرت است.

آبنوش ادامه داد: بنا بر این برای تولید قدرت وجود و نزدیکی دو ضلع دیگر که شامل رهبری و ایدئولوژی است، یقینا از ضرورت بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: مردم تولید قدرت می‌کنند، رهبری قدرت را هدایت می‌کند و ادامه قدرت نیز نیازمند ایدئولوژی است.

این مسئول با اشاره به اینکه بدون مکتب و ایدئولوژی امکان ادامه قدرت وجود ندارد، اظهار داشت: اگر به تاریخ رجوع کنیم می‌بینیم که در طول تاریخ بشر همواره هر مثلث قدرتی که در دنیا به وجود آمده است، مثلث غیرخدایی و شیطانی بوده است غیر از 4 سال و اندی که زمان حکومت امام علی (ع) بوده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: در دوران رهبری امام علی (ع)، سه ضلع مثلث قدرت در ابتدای امر وجود داشت و موجب شد تا چهار سال و اندی حکومت اسلامی برقرار شود، اما به مرور زمان یکی از این سه ضلع که مردم بودند نتوانستند مقاومت کنند و پای اعتقاداتشان بایستند.

وی ادامه داد : بنابراین در طول تاریخ بشر حتی در زمان پیامبرانی همچون نوح (ع)، ابراهیم (ع) و دیگر پیامبران و ائمه اطهار به غیر از حکومت حضرت علی (ع) هیچ گاه مثلث قدرت الهی وجود نداشته است.

این مسئول اظهار داشت: وضعیت در تاریخ اینگونه بود تا اینکه در عصر ما این مثلث قدرت الهی در قالب انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: برای اولین بار در طول تاریخ بشر در این مقطع از زمان، 34 سال است که یک حکومت الهی با رهبری الهی، ایدئولوژی ناب و مردمی وفادار و بابصیرت در ایران شکل گرفته است.

آبنوش ادامه داد: در تمام این مدت دشمن نیز بیکار ننشسته و تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا ضلع سوم قدرت را که مردم هستند را از این انقلاب بگیرد، اما باید بداند که با هوشیاری و بصیرتی که در مردم ما وجود دارد، هیچ گاه موفق نخواهد شد. در واقع دشمن در تمام این مدت یک خیال باطل را در ذهن می‌پروراند.

انتهای پیام/7001/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول