اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

پایه‌های انقلاب اسلامی هر روز مستحکم‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: امروز ترس دشمنان از انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگر شده زیرا به خوبی دریافته‌اند که هر روز که می‌گذرد پایه‌های این نظام به لطف خدا مستحکم‌تر می‌شود.

پایه‌های انقلاب اسلامی هر روز مستحکم‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، سردار غلامعلی ابوحمزه پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های سپاه پاسداران شهرستان نهاوند اظهار داشت: مردمی بودن سپاه به عنصری مؤثر تبدیل شده که موجب رعب و وحشت دشمنان از این نهاد ولایتمدار شده است.

وی اعتماد مردم به سپاه و همچنین اعتماد سپاه به مردم را از عوامل موفقیت این نهاد انقلابی دانست و ادامه داد: امروز سپاه در اوج عزت، سربلندی و اقتدار است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان انقلاب اسلامی را انقلاب‌ ارزش‌ها خواند و افزود: به همین منظور امروز انقلاب اسلامی به پرچمدار حرکت‌های پیروزی اسلامی در جهان و منطقه تبدیل شده است.

وی به حرکت‌های خصمانه دشمنان همزمان با پیروزی انقلاب تاکنون اشاره کرد و ابراز داشت: فتنه‌گران در انتخابات سال 88 و بعد از آن قصد داشتند که نظام اسلامی را براندازند که با هوشیاری مردم و تدبیر رهبری در این زمینه با شکست مواجه شدند.

ابوحمزه به ادامه یافتن دشمنی‌های استکبار با نظام اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: امروز ترس و دلهره دشمنان از انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگر شده زیرا به خوبی دریافته‌اند که هر سال و هر روز که می‌گذرد پایه‌های این نظام به لطف خدا مستحکم‌تر می‌شود.

وی از آمادگی سپاه در مقابل هر گونه دسیسه و ترفند دشمن سخن راند و اضافه کرد: امروز سپاه با استفاده از توانمندی‌های داخلی روی پای خود ایستاده و زمینه ترس و دلهره دشمنان را فراهم کرده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به حضور پرشور مردم به ویژه جوانان در عرصه‌های مختلف انقلاب پرداخت و گفت: نهم دی ایران اسلامی در مقابل کینه‌ورزی‌های دشمنان واکسینه شد زیرا دشمنان در این حماسه بزرگ به ولایتمداری و بصیرت بالای مردم ایران پی بردند.

در حاشیه این مراسم مجموعه ورزشی نهم دی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان نهاوند افتتاح شد.

انتهای پیام/89016/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول