اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرضا:

انقلاب اسلامی ایران متعلق به تمامی آحاد جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرضا گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران تعلق آن به تمامی اقشار و آحاد جامعه است.

انقلاب اسلامی ایران متعلق به تمامی آحاد جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید محمد باقر محمدی  در نشست گرامی داشت دهه فجر با بیان این مطلب اظهار داشت: با ظهور انقلاب اسلامی ایران بسیاری از ابر قدرت‌های جهان دچار افول شدند.

وی ادامه داد: نابودی شوروی سابق و برچیده شدن کمونیست به عنوان بارزترین مصادیق دستاوردهای بین‌المللی انقلاب اسلامی مطرح است.

فرماندار شهرضا با اشاره به تحولات گسترده زیر ساختی در کشور پس از دوران انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر کشور ایران در تمامی عرصه های علمی و تحقیقاتی بدون نیاز به دنیای غرب پیشرفت‌های چشم گیری داشته است و این به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام به شمار می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد اعتماد به نفس ملی در بین مردم پس از انقلاب اسلامی گفت: در دنیای امروز کشوری را سراغ نداریم که همچون ایران بدون اتکای به دیگران به پیشرفته‌ترین علوم دست یافته باشد.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش سازنده ایران در معادلات جهانی بیان داشت: امروز تمامی سیاست‌های راهبردی جهانی و منطقه ای با هدایت ایران رقم می‌خورد و این به منزله شکست جهان خواران است.

وی اضافه کرد: از آنجایی که امام خمینی (ره) خالصانه درصدد احیای افکار و اندیشه های اسلام ناب محمدی (ص) بر آمدند در عصر حاضر از ایشان به عنوان احیاگر قرن یاد می‌کنند.

فرماندار شهرضا با تشریح لزوم گرامی داشت ایام دهه فجر تصریح کرد: همگان باید بدانند که انقلاب اسلامی ایران متعلق به تمامی آحاد و اقشار جامعه است وعده ای نباید درصدد مصادره این واقعه بزرگ  به نفع جریان خاصی باشند، چرا که این انقلاب به بهای سنگینی به دست آمده است.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی صحیح و جامع در راستای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی افزود: باید از ظرفیت‌های بزرگ رسانه ای در این زمینه استفاده شود و با به‌کارگیری ابتکار عمل و به دور از کهنه گرایی تمامی فعالیت‌های انجام گرفته به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

محمدی، سیاه نمایی و منفی بافی را از مهم‌ترین سیاست‌های دشمنان برای دل‌زدگی جوانان از انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در راستای محافظت جوانان از سیاست‌های شوم دشمنان استفاده شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر عده ای صحبت از فتنه جدید را به میان آورده‌اند که باید با هوشمندی از بروز چنین مسایلی جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/63014/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول