اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

جانبازان میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با تاکید بر اینکه خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران بزرگ‌ترین افتخار مسئولان است، گفت: جانبازان مایه‌های افتخار جامعه، میراث‌داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های کشور به شمار می‌روند.

جانبازان میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی ظهر امروز در نشست بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران با اشاره به اینکه رزمندگان دفاع مقدس همواره فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کردند، گفت: جانبازان مایه‌های افتخار جامعه، میراث‌داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های کشور به‌شمار می‌روند.

فرماندار شهرستان پاکدشت عنوان کرد: این افراد در میدان جهاد با اهدای بخشی از اعضایشان تلاش کردند تا حیات طیبه اسلامی را برای ایرانیان رقم زنند و رسیدگی به مشکلات ایثارگران و جانبازان که همواره عطر دوران هشت سال دفاع مقدس را در جامعه زنده می‌کنند بر همه مسئولان یک تکلیف است.

وی در ادامه با بیان اینکه هرچه در راه خدمت به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش کنیم کم است، گفت: اقدامات نسبتاً خوبی در عرصه خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا و ایثارگر صورت گرفته ولی نباید به این مقدار بسنده شود.

مقبلی بیان داشت: هنوز بین آنچه اتفاق افتاده و آنچه که در خور شایستگی خانواده معظم شهداست، فاصله وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت و فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی به نقش و جایگاه خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران پرداختند.

این گزارش حاکی است، نشست بررسی و رسیدگی به مسایل و مشکلات ایثارگران با حضور حجت الاسلام والمسلمین لزومی امام جمعه شهرستان پاکدشت، قربانعلی مقبلی فرماندار پاکدشت و معاونان فرماندار، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس، امجدی مسئول حراست فرمانداری و مسئول امور ایثارگران فرمانداری، بخشداران و شهرداران و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن اجتماعات فرمانداری پاکدشت برگزار شد.

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول