اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فومن:

انقلاب اسلامی دیکتاتورها را در هم شکست

خبرگزاری فارس: فرماندار فومن گفت: شکست دیکتاتور لیبی با حضور مردم استکبارستیز و نابودی چهار دیکتاتور دیگر در مدت یک سال، نشٱت گرفته از انقلاب اسلامی ایران بوده که موجب بیداری اسلامی در جهان اسلام شده است.

انقلاب اسلامی دیکتاتورها را در هم شکست

به گزارش خبرگزاری فارس، فرماندار فومن امروز در نشست با اعضای کاروان خبری دهه مبارکه فجر استان با ابراز خرسندی از موثر بودن این کمیته، اظهار کرد: تشکیل این ستاد یکی از مهم‌ترین اقدام‌ها برای نظم بخشی، مدیریت صحیح و اطلاع‌رسانی درست به مردم است.

اسماعیل قربانزاده با بیان اینکه در طول 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود توطئه دشمنان، انقلاب اسلامی ایران به رشد و تعالی رسیده است، افزود: در طول 33 سال انقلاب اسلامی ولایت و رهبری و حضور مردم در صحنه‌ها از تمایزهای انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب‌های به وجود آمده دنیا است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با نام مردم به ثبت رسیده و هر صحنه‌ای که با حضور مردم مواجه شده واژه شکست معنا نداشته و اتحاد و یکپارچگی جای آن را گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه مردم ایران با حضور خود در مقابل دیکتاتور شاهنشاهی موجب به ثمر رسیدن انقلاب شدند، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایستادگی در جنگ تحمیلی و مقابله با توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی در فتنه 88 گویای ولایت‌مداری مردم ایران است که به صورت خودجوش در 9 دی به صحنه آمدند و در مقابل تمام شیطنت‌های دشمن لبیک با رهبر معظم انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساندند.

وی اثرات انقلاب اسلامی را در بیداری جهان اسلام دانست و گفت: شکست دیکتاتور لیبی با حضور مردم استکبارستیز و نابودی چهار دیکتاتور دیگر در مدت یک سال، همه نشٱت گرفته از انقلاب اسلامی ایران بوده که موجب بیداری اسلامی در جهان اسلام شده است.

قربانزاده، نگه‌داری، حفظ و بقای انقلاب اسلامی را با حضور مردم و مرهون خون پاک شهیدان دانست و اذعان کرد: در مدت هشت سال جنگ تحمیلی با هدایت و رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی را به تثبیت رساندند.

وی با بیان اینکه پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام از مهم‌ترین موضوعات است که باید مورد تاکید اصحاب رسانه، مسئولان و مردم قرار گیرد، افزود: تمام آحاد مردم باید در حفظ انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی بکوشند که در تمام این تلاش‌ها نقش اصحاب رسانه که به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان فعالیت می‌کنند، بسیار مهم و حساس است.

فرماندار فومن، گفت: نگاه مردم به اصحاب رسانه با اعتماد و اطمینان است و خبرنگاران را معتمد خود می‌دانند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه و خبرنگاران با رسالت مقدس خود برای انعکاس اخبار و رویدادها با رعایت امانت‌داری و صحت و درستی حرکت کنند، خاطرنشان کرد: امسال در دهه فجر با وجود تمام کاستی‌ها و مشکلاتی که برای خبرنگاران وجود دارد این سفیران صلح و دوستی وظیفه مهمی دارند و باید فعالیت‌ها و پیشرفت‌های دولت و نظام را به اطلاع مردم برسانند.

قربانزاده برگزاری دو جلسه کمیته ستاد دهه فجر فومن را از برنامه‌های انجام شده این شهر اعلام کرد و گفت: امسال مقدمات گرامیداشت دهه فجر فومن از دو هفته گذشته آغاز شده و با فعالیت کمیته 24 گاه فومن، دبیری این کمیته‌ها نیز مشخص شدند و در جلسه دوم نیز عملکرد مسئولان کمیته‌ها و پیشنهادها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته وی، در دهه فجر امسال پروژه‌های خوبی در بخش راه، مخابرات، مسکن و آب برای فومن به بهره‌برداری می‌رسد و از افتتاح دوباره پروژه‌ها خودداری می‌شود.

این مسئول از برگزاری جشن انقلاب در مساجد فومن خبر داد و یادآور شد: در چهار ماه اخیر دیدار چهره به چهره تمام مسئولان فومن با مردم برگزار شد و مسئولان در محله‌های این شهر با مردم دیدار کردند و به برطرف کردن مشکلات پرداختند.

وی با بیان اینکه این روند در دهه فجر نیز ادامه می‌یابد، اذعان کرد: 10 مسجد برای برگزاری جشن انقلاب توسط مردم انتخاب شده است.

اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه مبارکه استان نیز در ادامه جلسه مذکور به بیان اهداف و برنامه‌های این کمیته پرداختند و خبرنگاران نیز نظرها و پیشنهادهای خود را برای پوشش بهتر اخبار دهه فجر ارائه دادند.

انتهای پیام/84001/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول