اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری مازندران عنوان کرد

انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری مازندران از آغاز به کار کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران خبر داد و گفت: باید به صورت منسجم در جهت انتقال مناسب ارزش‌های انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان اقدام کرد.

انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری مازندران، قاسم عزیززاده در جلسه‌ای که با حضور دستگاه‌های عضو کمیته در کانون استان برگزار شد، بیان داشت: کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران هر ساله با ابلاغ آیین‌نامه اجرایی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران با حضور دستگاه‌های مرتبط با کودک و نوجوان و با مسئولیت کانون مازندران برگزار می‌شود.

مدیر کانون پرورش فکری مازندران افزود: برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های اولیه جهت برگزاری جلسات کمیته کودک و نوجوان با حضور دستگاه‌های عضو و نیز سیاست‌گذاری در ایجاد کمیته‌های شهرستانی صورت پذیرفت تا بتوان به صورت منسجم و مؤثری در جهت انتقال مناسب ارزش‌های انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان اقدام کرد.

جانشین کمیته کودک و نوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران نیز در این جلسه از دهه فجر به عنوان طلیعه بیداری ملت مسلمان ایران و مبارزه با استکبار و بی‌عدالتی یاد کرد.

مرتضی نوربخش افزود: با توجه به دستورالعمل ابلاغی امسال به نسبت گذشته ترکیب اعضای کمیته به چهار دستگاه کاهش یافت که البته دستگاه‌های حاضر که اعم از اداره کل بهزیستی استان، اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، صدا و سیمای مرکز مازندران و همچنین کانون پرورش فکری مازندران است دستگاه‌های مرتبط با کودکان و نوجوانان هستند.

نوربخش ادامه داد: هر چند که برخی دستگاه‌ها به عنوان عضو کمیته معرفی نشدند اما می‌توان از ظرفیت آنان در همکاری و همراهی با کمیته کودک و نوجوان استفاده به عمل آید.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت دستگاه‌های عضو کمیته در اجرای برنامه‌های منطبق با آیین‌نامه از اجرای برخی از برنامه‌های مشترک با مشارکت کمیته‌های شهرستانی خبر داد که در ایام دهه فجر از سوی کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان‌ها در سطح استان مازندران برگزار می‌شود.

جانشین کمیته کودک و نوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی مازندران خواستار آن شد تا هر یک از دستگاه عضو برنامه‌های خود را بر اساس روزشمار انقلاب اسلامی که در آیین‌نامه ستاد قید شده است، برنامه‌ریزی کنند تا بتوان به اهداف مورد نظر دست یافت.

نوربخش انتقال صحیح و مؤثر دستاوردهای انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوان را که میراث‌دار انقلاب هستند، مهم دانست.

انتهای پیام/86018/ب/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول