اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمدی:

ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی همدان برتر شد

خبرگزاری فارس: دبیر استانی فرهنگی فجر انقلاب اسلامی استان همدان گفت: ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی استان همدان در هفتمین نشست کشوری ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی برتر شناخته شد.

ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی همدان برتر شد

شعبان محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در هفتمین نشست کشوری ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی که به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در مشهد مقدس برگزار شد، ستاد فرهنگی فجر همدان برتر شناخته شد.

وی ادامه داد: این نشست دو روزه با حضور فعالان کانون‌های هم‌اندیشی استانی ستاد فجر و سخنرانی کارشناسان و شخصیت‌های علمی فرهنگی اجرا شد که تحقق گفتمان رهبری و فراگیری آن در جامعه موضوع محوری این همایش بود.

دبیر استانی فرهنگی فجر انقلاب اسلامی استان همدان گفت: این نشست در دو حوزه جلسات عمومی با سخنرانی‌های شخصیت‌های علمی و سیاسی همراه بود که در روز اول در موضوع سبک زندگی به ارائه تحقیقات و مدل‌های کارآمد برای تحقق سبک زندگی اسلامی با تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برگزار شد.

وی ابراز داشت: در ادامه این مراسم دبیر ستاد به بیان نکاتی پیرامون اهداف ستاد و کانون‌های هم‌اندیشی و رسالت اصلی آن‌ها که همانا ترویج و نهادینه کردن گفتمان رهبری است اشاره کرد.

محمدی افزود: در این نشست شرکت‌کنندگان به حسب تمایل در یکی از کمیسیون‌های عرصه معنویت، عرصه فکر و علم، عرصه سبک زندگی و عرصه اقتصاد مقاومتی حضور یافته و از کارشناسان و اساتید حاضر در این کمیسیون‌ها استفاده کرده و به بحث و بررسی پیرامون موضوعات مربوطه پرداختند.

وی ادامه داد: روز دوم نشست نیز با ارائه گزارش نتایج کمیسیون‌ها توسط کارشناسان این کمیسیون‌ها آغاز شد.

دبیر استانی فرهنگی فجر انقلاب اسلامی استان همدان گفت: در این نشست حجت‌الاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار، دکتر دعایی و حجت‌الاسلام کشوری و جناب استادآقا به لزوم بصیرت در جامعه و بیان ویژگی فتنه‌های گذشته انقلاب و خصوصیات فتنه‌‌ای آینده پرداختند.

محمدی در ادامه سخنانش در خصوص نحوه فعالیت این ستاد در استان همدان ابراز داشت: این ستاد در استان همدان از چند سال پیش فعالیت خود را شروع کرده و علاوه بر جذب و ساماندهی نیروهای فعال و نخبه فرهنگی از سطح شهر همدان در تمام شهرهای استان نیز نمایندگی این ستاد فعال است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون این ستاد فعال‌ترین تشکل فرهنگی و سیاسی در استان در زمینه تحقق و پیگیری مطالبات مقام عظمای ولایت است.

دبیر استانی فرهنگی فجر انقلاب اسلامی استان همدان افزود: در سال گذشته دو همایش با عنوان حضور حداکثری در انتخابات با سخنرانی دکتر باقری لنکرانی و یک همایش با عنوان اتحاد اصولگرایان با سخنرانی صفارهرندی برگزار کرده‌ایم که استقبال خوبی از این دو همایش صورت گرفت.

وی در پایان سخنانش اضافه کرد: در این همایش کشوری و با ارزیابی ستادهای استانی از سوی کارشناسان ستاد مرکزی، ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی استان همدان به عنوان ستاد برتر در میان ستادهای استانی شناخته شد.

انتهای پیام/89002/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول