اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مشاور عالی ستاد کل نیروهای مسلح صورت گرفت

آغاز به‌کار نخستین یادواره شهدای سرباز کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

خبرگزاری فارس: نخستین یادواره شهدای سرباز کهگیلویه و بویراحمد با حضور مشاور عالی ستاد کل نیروهای مسلح، در گچساران آغاز به‌کار کرد.

آغاز به‌کار نخستین یادواره شهدای سرباز کهگیلویه و بویراحمد در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، نخستین یادواره شهدای سرباز کهگیلویه و بویراحمد امروز و با حضور مسئولان کشوری، مسئولان استانی و محلی در گچساران آغاز به‌کار کرد.

در این مراسم که در محل سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در حال برگزاری است، سردار سید محمد باقرزاده، مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز حضور دارد.

استاندار، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده نیروی انتظامی استان، مسئولان شهرستان گچساران و خانواده‌های معظم شهدا از دیگر حاضران در این یادواره هستند.

به گفته مسئولان هماهنگی برگزاری نخستین یادواره 471 شهید سرباز کهگیلویه و بویراحمد، مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده نیروی انتظامی استان و امام جمعه گچساران از جمله سخنرانان این یادواره هستند.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری این یادواره در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: امروزه عزت ایران اسلامی، افتخار و ایثارگری و شجاعت را مدیون جانفشانی شهدای گرانقدر هستیم و باید برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و آرمان‌های شهیدان تلاش کنیم.

سردار علیرضا عادلی ادامه داد: این یادواره نخستین یادواره 471 شهید سرباز کهگیلویه و بویراحمد بوده که بر اساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح انجام می‌شود.

وی گفت: یادواره سربازان شهید نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد به منظور بزرگداشت یاد شهدای گرانقدر انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

سردار عادلی با تقدیر از همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره‌ها و نهادهایی که در برگزاری این یادواره همکاری داشتند، ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان دبیرخانه برگزاری این یادواره برای برگزاری مطلوب نخستین یادواره شهدای سرباز کهگیلویه و بویراحمد اقدامات بسیاری را برنامه‌ریزی و اجرایی کرده است.

سردار عادلی تکریم مقام شامخ شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها را از جمله اهداف مهم برگزاری این یادواره عنوان کرد و افزود: برگزاری چنین یادواره‌هایی سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل‌های بعد می‌شود.

انتهای‌پیام/82001/م۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول