اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیامی مشترک در آستانه یادواره شهدای سرباز اعلام شد

شهادت میراث جاودانه سیدالشهدا است که در عصر معاصر تجلی یافت

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل به مناسبت برگزاری یادواره شهدای سرباز پیام مشترکی صادر کرده و اعلام داشتند، شهادت میراث جاودانه حضرت سیدالشهدا است که در عصر معاصر تجلی یافت.

شهادت میراث جاودانه سیدالشهدا است که در عصر معاصر تجلی یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این پیام مشترک که عصر امروز منتشر شد، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی و اکبر نیکزاد تاکید کردند: رتبه رفیع شهادت که ره‌یافتگان به این جایگاه متعالی را هم‌سنگ اولیا و مقربان درگاه الهی قرار می‌دهد میراث جاودان و گران‌سنگ سیدالشهدا و سرور آزادگان و موهبت عزت‌آفرین پروردگار سبحان برای همه آنانی است که دل در گرو عشق محبوب نهادند.

در بخشی از این پیام آمده است: شهدای ما با نثار جان عزیز خود در راه معبود بی‌همتا ترنم سعادت‌آفرین «لبیک یا حسین (ع)» را با جان و دل به مرحله عمل رساندند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: بی‌شک شهدای سرافراز و گران‌سنگ ایران اسلامی که با تقدیم وجود خود در راه اعتلای اسلام ناب نیل به مرتبه «عند ربهم یرزقون» را برای خویشتن و عزت ابدی را برای این مردم بزرگ به ارمغان آوردند اما نعمتی پرافتخار برای همه آنانی است که درس «هیهات منه‌الذله» را برای همیشه بر لوح جان نگاشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بخش دیگری از این پیام آمده است: شهدای گرانقدر نظام اسلامی ما در نهایت خلوص و سادگی اما ایثار و شهامت چنان در جبهه‌های جنگ حاضر شدند که دشمن زبون را برای همیشه به ذلت نشانده و مایه اعتلا و اعتبار این نظام شدند که جا دارد یاد و خاطره آنها برای همیشه گرامی داشته شود.

در ادامه آمده است: اینک که به فضل الهی و همت دست‌اندرکاران به ویژه استقبال پرشور و شعور مردم شاهد برگزاری یادواره یک‌هزار و 441 شهید سرباز نیروهای مسلح استان اردبیل هستیم، فرصت پیش آمده را غنیمت شمرده و با پاسداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و همیشه جاوید دوران دفاع مقدس و ادای احترام به پیشگاه خانواده‌های معظم شهدا که به تعبیر آن پیر سفر کرده به دیار حق حقیقتاً «چشم و چراغ این ملتند» از درگاه رب جلیل مسئلت داریم تا شهدای والامقام سرباز را با شهدای کربلا محشور و به خانواده آنها اجر جزیل و صبر جمیل عنایت کند.

انتهای پیام/62001/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول