اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش حوزه علمیه قم عنوان کرد

ارائه 1200 اثر پژوهشی توسط طلاب قم

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش حوزه علمیه قم گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌هزار و 200 عنوان اثر پژوهشی توسط طلاب ارائه شده که برخی از آن‌ها در چند جلد منتشر خواهند شد.

ارائه 1200 اثر پژوهشی توسط طلاب قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام جواد رفیعی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش ابراز کرد: آثار پژوهشی حوزویان بیشتر در قالب نشریات و کتاب‌های علمی و تحقیقی به چاپ می‌رسند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌هزار و 200 عنوان اثر پژوهشی توسط طلاب ارائه شده که برخی از آن‌ها در چند جلد منتشر خواهند شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه قم با بیان اینکه برخی از آثار پژوهشی قابلیت انتشار در قالب نشریات علمی را دارند گفت: در حال حاضر بیش از 40 نشریه علمی در حوزه علمیه وجود دارد که بخش اعظمی از تولیدات پژوهشی را منتشر می‌کنند.

وی از همکاری میان مراکز و واحدهای پژوهشی حوزه‌های علمیه با بخش‌های مختلف وزارت علوم یا سایر مراکز علمی خبر داد و خاطرنشان کرد: این کار در راستای رفع نیازهای پژوهشی مراکز علمی در زمینه دین صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/78004/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول