اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

مشکلات امروزی جهان ناشی از ضعف نظام تعلیم و تربیت است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه تمامی ظلم‌ها، بیدادها و منکرات، ناشی از نادانی، جهل و فقدان تربیت صحیح است، گفت: مشکلات امروزی جهان ناشی از ضعف نظام تعلیم و تربیت است.

مشکلات امروزی جهان ناشی از ضعف نظام تعلیم و تربیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج صبح امروز مدیرکل آموزش و پرورش، معاونین و کارکنان ادارات آموزش و پرورش بویراحمد، عشایر و استثنایی این استان در دفتر آیت‌الله ملک‌حسینی با فرزند ارشد ایشان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی گفت: تمام خصلت‌های رفیع انسانی از جمله ادب، احترام، اخلاص، کرامت نفس، در وقار تجسم پیدا می‌کند و وقار و آرامش از ویژگی‌هایی است که سرور و سالار شهیدان بیان فرموده‌اند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: اگر جامعه‌ای بخواهد دانا و توانمند شود، باید ابتدا فرهیخته، عاقل، شکوهمند و فرازمند شود و تنها کسانی می‌توانند این حالت را محقق کنند که معلم باشند.

وی با اشاره به اینکه آنهایی که باید مقدمات ظهور را فراهم کنند در اختیار معلمان هستند، افزود: جامعه پر فضیلت به‌وسیله معلمانی محقق می‌شود که دستگاه آموزش و پرورش تربیت می‌کند و تربیت انسان‌های رشد یافته کاری سنگین و بزرگ است.

حجت‌الاسلام ملک‌حسینی گفت: استعدادهای ویژه‌ای در جامعه وجود دارد و تنها با تربیت صحیح و اصولی که مسئولیتی سنگین است می‌توان این ظرفیت‌ها را شکوفا کرد.

وی تصریح کرد: تمامی ظلم‌ها، بیدادها و منکرات ناشی از نادانی و جهل و فقدان تربیت صحیح است.

فرزند ارشد آیت‌الله ملک‌حسینی همچنین گفت: به لطف خداوند متعال و با برکت وجود علمای بزرگ، شیوه‌های تربیتی صحیح در جامعه اجرا می‌شود.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: در طول تاریخ انسان‌های ربانی باعث شدند که احکام و دین رسول‌الله (ص) در بستر تاریخ جاری شود.

وی تصریح کرد: آن مجاهد و عالم ربانی بر گرفته از اجداد مکرم خود صاحب شجاعت بود که مقتدرانه مقابل طاغوت ایستادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنچنان که باید و شاید شخصیت والای آیت‌الله ملک‌حسینی شناخته نشده و بر نویسندگان و اهل قلم واجب است که در این بستر گام بردارند.

وی گفت: اخلاص در شرایط سخت مشخص می‌شود و آیت‌الله ملک‌حسینی در سخت‌ترین شرایط شجاعانه مقابل ظالمان ایستادند.

طاهری خاطر نشان کرد: بسیار مفتخر هستیم که در بیت معظم ایشان شخصیت والایی چون سید شرف‌الدین ملک‌حسینی وجود دارد که از برکت وجود ایشان بهره ببریم.  

انتهای‌پیام/2571/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول