اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19 و 20 اردیبهشت

هم‌اندیشی استادان دانشگاه پیام‌نور در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور قم از برگزاری هم‌اندیشی استادان دانشگاه پیام‌نور سراسر کشور 19 و 20 اردیبهشت در قم خبر داد.

هم‌اندیشی استادان دانشگاه پیام‌نور در قم برگزار می‌شود

محمدحسن نحوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور اظهار کرد: 350 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام‌نور قم در این مسابقات شرکت کرده که از این تعداد 100 نفر به صورت شفاهی در رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ قرآن کریم ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه از هر رشته یک نفر به مرحله نهایی مسابقات قرآن راه پیدا کردند گفت: دانشجویان دانشگاه پیام‌نور استان قم سال گذشته موفق به کسب رتبه اول در رشته قرائت، رتبه دوم در رشته ترتیل و رتبه دوم و سوم در مسابقات شفاهی شدند.

مدیر فرهنگی دانشگاه پیام‌نور قم با اشاره به دیگر فعالیت‌های فرهنگی انجام شده خاطر نشان کرد: مسابقه کتابخوانی فاطمه(س) از نگاه آیات و روایات در ایام فاطمیه برای استادان برگزار شد.

وی از برگزاری هم‌اندیشی استادان دانشگاه پیام‌نور خبر داد و افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در این مراسم پیرامون جایگاه و اهمیت تفسیر قرآن سخنرانی می‌کند.

نحوی با بیان اینکه هم‌اندیشی استادان دانشگاه پیام‌نور سالی دو بار برای گروه‌های مختلف برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: این هم‌اندیشی به گروه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های پیام‌نور اختصاص داشته و شامل موضوعات مهدویت، اخلاق و تفسیر قرآن است.

هم‌اندیشی استادان دانشگاه پیام‌نور قم 19 و 20 اردیبهشت در مجتمع یاوران مهدی(عج) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول