اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19 تا 25 اردیبهشت

«شبنم و شب زباله» برای کودکان قم به نمایش در می‌آید

خبرگزاری فارس: مدیر مؤسسه تئاتر طراوت از اجرای نمایش شبنم و شب زباله ویژه کودکان از 19 تا 25 اردیبهشت در قم خبر داد.

«شبنم و شب زباله» برای کودکان قم به نمایش در می‌آید

محمدرضا شاهمردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اجرای نمایش شبنم و شب زباله اظهار کرد: کارگردانی این نمایش بر عهده من بوده است و حمید ملکی، هاجر معارف‌وند، بهاره شمس، حدیث عبداللهی، مهدی خجسته و هدیه حیدری در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: حمید ملکی مدیر تولید و اعظم جباری دستیار کارگردان این نمایش است.

مدیر مؤسسه تئاتر طراوت با اشاره به موضوع نمایش شبنم و شب زباله گفت: موضوع این نمایش درباره برخی از مشاغل سخت شهری و نگرشی است که برخی کودکان نسبت به برخی از مشاغل مانند رفتگری دارند.

وی خاطر نشان کرد: این نمایش سعی دارد دید نادرست جامعه نسبت به برخی از مشاغل را از بین ببرد و در ضمن مسائلی به کودکان درباره بازیافت مواد و زباله‌ها آموزش می‌دهد.

شاهمردی ادامه داد: این نمایش داستان دختری به نام شبنم است که از اینکه پدرش رفتگر شهرداری است ناراحت و عصبانی بوده و بچه‌های مدرسه وی را مسخره می‌کنند، در نهایت با پدر و مادر خود لجبازی کرده و تمام اتاق خود را پر از زباله می‌کند.

وی یادآور شد: در آن شب اتفاق بدی می‌افتد و موجوداتی به خانه وی حمله می‌کنند و سبب اذیت شبنم و برادر کوچکش می‌شوند و در نتیجه شبنم متوجه اشتباهاتش می‌شود و می‌فهمد هر شغلی در دنیا جایگاه و اهمیت خود را دارد و اگر شغل پدرش نبود مشکلات و مسائل بزرگی در جامعه به وجود می‌آمد.

این نمایش ابتدا در سالن هنر مجتمع نور به صورت عمومی اجرا شده و از 19 تا 25 اردیبهشت ویژه کودکان چهار تا هفت سال به روی صحنه می‌رود.

مسئولان مهد کودک‌ها و افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی www.taravat.net مراجعه کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول