اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال تاکید کرد

توسعه بیمه روستاییان و عشایر در خلخال

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت: بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خدمتی دیگر از سوی دولت برای مردم روستاها و عشایر بوده است.

توسعه بیمه روستاییان و عشایر در خلخال

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی عصر امروز در مراسم تحویل حکم مستمری بگیری از صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر به خانواده بیمه شده روستایی در روستای اندبیل خلخال گفت: بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خدمتی از سوی دولت برای تامین آتیه روستاییان و عشایر است.

وی تصریح کرد: قدم‌های بزرگی در دولت نهم و دهم در راستای خدمت به روستاییان برداشته شده که از اصلی‌ترین آنها طرح مقاوم‌سازی مساکن روستایی، مسکن مهر، هدفمندی یارانه‌ها و...است که خود نشانی از توجه دولت به روستاییان و عشایر است.

محمدی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در شهرستان خلخال یک‌هزار و 933 خانوار عضو صندوق بیمه اجتماعی روستا‌ییان و عشایر هستند که از این تعداد 566 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، 228 خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی و یک‌هزار 137 نفر خانواده عادی هستند که خود حق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر را واریز کرده‌اند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال در بخش دیگری از سخنان خود از بخشداران و دهیاران خواست تا با آگاه‌سازی خانواده‌های روستایی و عشایری تلاش کنند تا استقبال خانواده‌ها در روستا به سمت این بیمه که آینده روستاییان و عشایر را نیز تضمین می‌کند، بیشتر شود.

مرتضی هاتفی‌پور کارشناس صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان اردبیل نیز در این مراسم با ابراز خوشحالی از استقبال فرمانداری شهرستان خلخال در مورد تحکیم این بیمه در نواحی روستایی و عشایری اضافه کرد: در سطح استان بیش از 29 هزار خانواده تحت پوشش این بیمه هستند که تاکنون 350 خانواده حکم مستمری بگیری از این صندوق را دریافت کرده‌اند.

 

بیمه اجتماعی روستاییان عشایر از سال‌ها پیش در جای جای کشورمان آغاز شده و هم‌اکنون نیز ادامه دارد که خانواده‌های روستایی و عشایر پس از عضو شدن در این صندوق و شروع پرداخت بیمه به عنوان عضو این مجموعه شده و در آینده جزو مستمری بگیران بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر می‌شوند.

امروز نیز اولین حکم مستمری بگیری از بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در خلخال به دست فرماندار این شهرستان به یک مادر روستایی در روستای اندبیل که همسرش عضو این صندوق بود، اعطا گردید.

انتهای پیام/62008/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول