اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت خبر داد

عضویت 412 خانوار باشتی در صندوق بیمه اجتماعی

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت از عضویت 412 خانوار باشتی در صندوق بیمه اجتماعی خبر داد.

عضویت 412 خانوار باشتی در صندوق بیمه اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سید ناصر رضایی ظهر امروز در جمع تعدادی از روستاییان و عشایر این شهرستان اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای توجه به مناطق کمتر توسعه یافته و دورافتاده است.

فرماندار باشت گفت: میزان حق بیمه در صندوق 15 درصد است که 30 درصد را بیمه‌گذار پرداخت و 70 درصد دیگر آن را دولت تأمین می‌کند.

رضایی گفت: بیمه شد‌گان در صندوق حق بیمه خود را به صورت سالانه پرداخت می‌کنند و کسانی که مشمول این طرح می‌شوند باید حداقل 18 سال سن داشته باشند و مردان حداکثر 55 سال و زنان 50 ساله باشند.

فرماندار باشت از مزایای صندق حق بیمه اجتماعی را دریافت مستمری، استفاده از مزایای مستمری ماهانه برای کسانی که عضو این صندوق بوده‌اند و بر اثر حادثه‌ای از کار افتاده قلمداد شده باشند، دریافت مستمری توسط کسانی که به دلیل ناتوانی و یا به‌طور کلی طبق شرایط از کار افتاده شده‌اند، دانست.

این مسئول گفت: برخوردار شدن بازماندگان بیمه شده از مزایا و همچنین استفاده از دفترچه بیمه خدمات درمانی روستایی از طریق پزشک خانواده و دسترسی به همه مراکز درمانی از دیگر خدمات این نوع بیمه است.

فرماندار باشت تصریح کرد: رانندگان وسایط حمل و نقل عمومی و دانشجویان فارغ‌التحصیل رشته‌های کشاورزی هم مشمول این طرح هستند و می‌توانند با ثبت‌نام از مزایای آن استفاده کنند.

رضایی با بیان این‌که در شهرستان باشت تاکنون 412 خانوار ثبت‌نام کرده‌اند و عضو این طرح شده‌اند، تأکید کرد: با توجه به اهمیت این طرح افرادی که تاکنون عضو صندوق بیمه اجتماعی نشده‌اند هر چه سریع‌تر از این فرصت استفاده کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: حداقل بیمه ماهانه هر نفر 6 هزار و 750 تومان است و حداکثر آن 16 هزار و 500 تومان است که این مبلغ به صورت سالانه پرداخت می‌شود.

رضایی به روستاییان و عشایر این شهرستان تأکید کرد فرصت را از دست ندهید و خود را بیمه صندوق اجتماعی کنید.

انتهای پیام/82007/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول