اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران گلستان:

90 درصد شهرهای گلستان بیمه حوادث هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران گلستان گفت: تاکنون بیش از 90 درصد شهرداری‎های استان نسبت به بیمه حوادث بلایای طبیعی واحدهای مسکونی و تجاری شهروندان خود اقدام کرده‎اند.

90 درصد شهرهای گلستان بیمه حوادث هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، قاسم سمیعی اظهار داشت: از مجموع 26 شهر استان تنها دو شهر برای بیمه واحدهای مسکونی و تجاری باقی مانده که این شهرها نیز در آستانه تنظیم قرارداد هستند.

وی تصریح کرد: این اقدام در قالب طرح بسیج بیمه همگانی واحدهای مسکونی و تجاری استان انجام گرفته است.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان با اشاره به جزئیات قرارداد شهرداری‎های استان با شرکت‎های بیمه تصریح کرد: بر اساس گزارش‎های دریافتی میانگین حق بیمه برای هر واحد مسکونی و تجاری به میزان مبلغ 50 هزار ریال است.

وی ادامه داد: حق بیمه پرداخت شده از طریق شهرداری و یا سایر بخش‎ها در قالب ارائه خدمات وصول خواهد شد.

سمیعی یادآور شد: شرکت‎های بیمه‎ای برابر قرارداد منعقد شده موظف هستند خسارت‌های وارده به واحدهای مسکونی بر اثر حداقل 10 نوع بلایای طبیعی را حداکثر تا میزان 80 میلیون ریال پرداخت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان خاطرنشان کرد: کل واحدهای مسکونی بیمه شده در استان قریب به 250 هزار واحد مسکونی و تجاری است.

وی با اشاره به برنامه‎ریزی برای بیمه همگانی واحدهای مسکونی روستاهای استان اضافه کرد: با توجه به اقدامات انجام گرفته، تا قبل از پایان سال بناهای مسکونی روستاییان نیز مشمول پوشش بیمه حوادث و بلایای طبیعی می‎شود.

انتهای پیام/2307/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول