اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای جشنواره تسنیم در منطقه 20 تهران

18 پروژه محله محور بانوان در جنوب تهران کلید خورد

خبرگزاری فارس: مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه 20 از اجرای 18 پروژه کوچک محلی با مشارکت بانوان این منطقه خبر داد.

18 پروژه محله محور بانوان در جنوب تهران کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران معصومه پورنظری از اجرای 18 پروژه کوچک محلی با مشارکت بانوان این منطقه خبر داد و تهیه کتابچه غذاهای بومی محلی شهرری، پاکسازی بوستان هلال احمر و برپایی همایش و کارگاه‌های آموزشی را از عناوین مهم طرح‌های مورد اشاره برشمرد.

مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه 20 با اشاره به این مطلب گفت: با تشکیل کانون‌ها و گروه‌های همیاری اجتماعی که از اهداف مهم جشنواره تسنیم است مشکلات محله‌های این منطقه شناسایی شد و 18 پروژه کوچک محلی برای رفع آن طراحی شد که مراحل اجرایی آن آغاز شده است.

وی در ادامه برپایی کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های متنوع را از جمله طرح‌های مورد اشاره برشمرد و خاطرنشان کرد: تهیه دو کتابچه با عناوین غذاهای بومی محلی و قوانین حجاب و پاکسازی بوستان هلال احمر از مهمترین طرح‌های مشارکتی محله محور بانوان است که نتایج ارزنده‌ای را به‌همراه خواهد داشت.

پورنظری با اشاره به اینکه طرح‌های مذکور با کمترین هزینه در سطح محله‌ها اجرا می‌شود، تصریح کرد: خروجی و نتایج حاصله از 18 پروژه محله محور این منطقه، اوایل بهمن ماه به دبیرخانه جشنواره تسنیم شهر تهران ارائه می‌شود.

مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه 20 در پایان به اجرای طرح شکوفایی عشق نیز اشاره کرد و افزود: زوج‌های جوان منطقه 20 برای آموزش‌های 20 ساعته طرح شکوفایی عشق معرفی شده‌اند که کارگاه‌های آموزشی آنان با عناوین مهارت‌های فردی و ارتباط موثر، پیشگیری آسیب‌های اجتماعی، آشنایی با تعارضات زناشویی، اقتصاد خانواده، مدیریت خانواده، افزایش رضایت‌مندی زناشویی، خانواده شاد و ملزومات آن، تقویت روابط اجتماعی خانواده و ... در حال برگزاری است. 

انتهای پیام/2462/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول