اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قیروکارزین در مجلس:

پروژه آغار ـ هنگام ـ عسلویه اجرایی می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قیروکارزین، فیروزآباد و فراشبند در مجلس گفت: با اختصاص ردیف اعتباری به راه آغار ـ هنگام ـ عسلویه در قیروکارزین عملیات اجرایی این پروژه به زودی از سر گرفته می‌شود.

پروژه آغار ـ هنگام ـ عسلویه اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، نادر فریدونی بعد از ظهر امروز در دیدار مردمی خود در مسجد جامع قیروکارزین با بیان اینکه در هر وظیفه‌ای باید مسئولیت خود را تمام و کمال انجام دهیم اظهار کرد: شرایط کشور با چند سال گذشته متفاوت است و با وجود فشارهای دشمن و شرایط جنگ اقتصادی باید انتظارات خود را تحلیل کرده تا با تحمل و صبر از این گردنه به سلامت عبور کنیم.

نماینده مردم قیروکارزین، فیروزآباد و فراشبند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در مجلس برای حل برخی مشکلات این شهرستان بیان داشت: احداث پالایشگاه هالگان در قیروکارزین، پیگیری ارتقای برخی شهرها و روستاها، بهبود وضعیت بهداشتی درمانی و ارتقای بیمارستان این شهرستان از جمله اقدامات انجام شده است.

فریدونی، قرار گرفتن فارس در میان استان‌های آسیب دیده از خشکسالی توسط مجمع نمایندگان این استان را یکی از اقدامات مهم دانست و ادامه داد: بحث پیگیری و اختصاص ردیف اعتباری به پروژه قیر ـ آغار ـ عسلویه به عنوان یکی از محورهای مهم مواصلاتی این شهرستان، پروژه کانال‌های پایاب سد سلمان فارسی و تلاش برای افزایش تسهیلات و رفع مشکلات پروژه مسکن مهر برای اتمام و بهره‌برداری از آن نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

وی تغییر و تحولات مدیریتی را در راستای ایجاد تحول برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر دانست و افزود: نباید با بداخلاقی برخی جوسازی‌ها صورت گیرد و اگر می‌خواهیم با نظام و رهبری همراه باشیم باید ایمان، بصیرت و وحدت خود را در تمام عرصه‌ها حفظ کنیم.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول