اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

18 دیماه

یادواره 117 شهید سرباز جیرفت برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌‌ریزی فرماندار جیرفت گفت: یادواره شهدای سرباز جیرفت، 18 دیماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

یادواره 117 شهید سرباز جیرفت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، محمود معناصری ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی‌ برگزاری یادواره شهدای سرباز در این شهرستان با اشاره به وجود 117 شهید سرباز جیرفت اظهار داشت: همه شهدا دارای مقام و منزلت والایی نزد خداوند هستند اما به دلیل اینکه شهدای سرباز تاکنون چندان قابل توجه نبوده‌اند، این اقدام مهم انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این یادواره به دلیل مظلومیت شهدای سرباز برگزار می‌شود، افزود: همه آرامش ما مدیون خون شهدایی است که با ایثار و از خودگذشتگی از تمام تعلقات دنیوی گذشته و برای آزادی این مرز و بوم و سرافراز انقلاب اسلامی شتافتند.

معناصری با تأکید بر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا تصریح کرد: راه شهدا تنها راهی است که می‌توان از طریق آن آرمان‌های انقلاب را حفظ کرد، بنابراین باید تلاش کرد تا از کمرنگ شدن شهید و شهادت در جامعه جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه یادواره شهدای سرباز 18 دیماه به صورت همزمان در سراسر استان کرمان برگزار می‌شود، افزود: در شهرستان جیرفت این یادواره در محل گردان 419 با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود. 

تغییر نام میدان عامری شهر جیرفت به شهدای سرباز

امان‌الله مختاری شهردار جیرفت نیز در این جلسه متولی یادواره شهدای سرباز را شهرداری خواند و اظهار داشت: برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرباز میدان عامری شهر جیرفت به نام «شهدای سرباز» نامگذاری می‌شود. 

انتهای پیام/80001/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول