اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی/ با هدف نمایش زندگی یکی از شهدای بانوی مازندرانی

مجموعه داستانی «شهیده طاهره هاشمی» در شمال کلید می‌خورد

خبرگزاری فارس: تهیه‌کننده و کارگردان نام‌آشنای کشور گفت: مجموعه مستند داستانی «معصومیت» با هدف به تصویر کشاندن زندگی شهیده طاهره هاشمی یکی از شهدای بانوی مازندران در آمل کلید می‌خورد.

مجموعه داستانی «شهیده طاهره هاشمی» در شمال کلید می‌خورد

علی اروجی ظهر امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه مجموعه مستند داستانی «معصومیت» در آمل کلید می‌خورد، ابراز داشت: این مستند با هدف به تصویر کشاندن زندگی شهیده طاهره هاشمی یکی از شهدای بانوی مازندران که در حادثه اسلامی ششم بهمن سال 60 به شهادت رسید، کار خود را در این شهرستان آغاز می‌کند.

وی افزود: حدود 7 هزار زن شهیده در کشور وجود دارند که تاکنون زندگی 25 زن شهیده شاخص کشور را به تصویر درآوردیم و زندگی شهیده طاهره هاشمی بیست و ششمین اثر تلویزیونی ما خواهد بود.

اروجی با اعلام اینکه معمولا در هر استانی شهیده شاخص آنها که در حماسه‌های اسلامی به درجه شهادت نائل شدند را شناسایی کردیم، تصریح کرد: افتتاحیه پروژه مستند داستانی معصومیت با حضور فرماندهان شاخص سپاه پاسداران کشور و همچنین خانم اصلانی فرمانده بسیج جامعه زنان کشور طی روزهای آینده بر روی پل معلق این شهرستان برگزار خواهد شد.

تهیه‌کننده و کارگردان مستند داستانی معصومیت با اشاره به دیگر عوامل این مجموعه یادآور شد: شهرام محمدی مدیر تولید این مجموعه است که در آن از بازیگران بومی مازندران و آمل استفاده می‌شود.

وی با تاکید اینکه نام قبلی این اثر «قطره صدای دریاست» بود، گفت: این مجموعه در 26 قسمت 20 دقیقه‌ای ضبط می‌شود که با مطالعه زندگی شهیده هاشمی سکانس‌های مختلفی خواهد داشت.

اروجی با تاکید بر اینکه در کارهای گذشته خود زندگانی شهیده باختر بگلری که نخستین زن شهیده انقلاب اسلامی بوده و به فرمان امام امت در قیام مردمی حضور تاثیرگذاری داشت را به تصویر کشاندیم، اذعان داشت: رویکرد اصلی ما نمایش زندگی شهدای بانوی شاخص کشور است که در زمینه مبارزاتی در انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند، البته در این بخش تقسیم‌بندی‌هایی داشتیم و شهدای دانش‌آموز، دانشجو و اقشار را تفکیک کردیم.

انتهای پیام/86012/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول