اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی نهبندان خبر داد

اختصاص 426 میلیون تومان اعتبار مشاغل خانگی به بهزیستی نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی نهبندان از اختصاص مبلغ 426 میلیون تومان اعتبار مشاغل خانگی به این اداره در سال جاری خبر داد.

اختصاص 426 میلیون تومان اعتبار مشاغل خانگی به بهزیستی نهبندان

حسن خادم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار کرد: طی سال گذشته در بحث مشاغل خانگی مبلغ یک‌میلیارد تومان اعتبار برای این اداره مصوب و اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه در سال گذشته برای تعداد 250 نفر متقاضی مجوز مشاغل خانگی صادر و متقاضیان به بانک‌های عامل معرفی شدند، ادامه داد: از این تعداد 80 نفر به ارزش 350 میلیون تومان موفق به دریافت تسهیلات و ایجاد اشتغال شدند.

رئیس اداره بهزیستی نهبندان یادآور شد: نداشتن ضامن و مدت زمان کوتاه برای جذب اعتبارات از مهم‌ترین دلایل جذب کم اعتبارات مشاغل خانگی در سال گذشته بود.

خادم از اختصاص مبلغ 426 میلیون تومان اعتبار مشاغل خانگی به این اداره در سال جاری خبر داد و افزود: تاکنون 230 نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی تشکیل پرونده دادند اما هنوز از طرف بانک‌های عامل اعلام آمادگی به منظور پرداخت تسهیلات صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: درصددیم تا علاوه بر جذب اعتبارات مشاغل خانگی سال جاری نیز اعتبارات سال گذشته را هم جذب کنیم.

رئیس اداره بهزیستی نهبندان با اشاره به اینکه امسال مبلغ 90 میلیون تومان اعتبار خوداشتغالی به این اداره اختصاص یافته است، گفت: این میزان اعتبار برای 9 نفر از جامعه هدف که دارای شرایط لازم بودند، پیش‌بینی شده است.

خادم با بیان اینکه برای برخورداری از تسهیلات خوداشتغالی تاکنون تعداد 45 نفر ثبت‌نام کردند، اظهار کرد: به منظور حمایت و ارائه تسهیلات به این تعداد متقاضی درصددیم تا در بخش کشاورزی و دامداری از محل اعتبارات کارگروه توسعه بخش کشاورزی تسهیلاتی را برای آنها جذب کنیم.

انتهای پیام/69003/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول