اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خبر داد

معرفی 358 طرح به صندوق حمایت از توسعه کشاورزی در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: 358 فقره طرح به صندوق حمایت از توسعه کشاورزی در استان زنجان معرفی شده است.

معرفی 358 طرح به صندوق حمایت از توسعه کشاورزی در زنجان

محمدرضا نهاوندی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مجموع اعتبارات اختصاص یافته از محل صندوق توسعه ملی به استان زنجان 640 میلیارد ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات استان زنجان از محل صندوق توسعه ملی از طریق پنج بانک کشاورزی، رفاه، سپه، صادرات و توسعه تعاون به متقاضیان توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: این اعتبارات در قالب طرح‌های توسعه کشاورزی و سرمایه در گردش تعریف شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه 23 درصد از مجموع اعتبارات استان زنجان از طریق بانک کشاورزی توزیع می‌شود، تصریح کرد: 30 درصد نیز در اختیار بانک سپه و 10 درصد در اختیار بانک صادرات قرار دارد.

*معرفی 48 طرح به بانک‌های استان زنجان

وی با اشاره به اینکه 51 طرح با اعتباری بالغ بر 533 میلیارد ریال در بیستمین جلسه ستاد توسعه کشاورزی استان زنجان مورد تصویب قرار گرفته است، اضافه کرد: از این تعداد پرونده حدود 48 فقره به منظور دریافت تسهیلات مورد نیاز به بانک‌های عامل استان معرفی شده است.

نهاوندی‌پور با بیان اینکه 48 طرح کشاورزی معرفی شده به بانک‌های استان زنجان برای 528 نفر فرصت شغلی ایجاد می‌کند، یادآور شد: مبلغ اعتبار این طرح‌ها 498 هزار و 214 میلیون ریال برآورد شده است.

وی با تاکید بر اینکه 54 طرح در زمینه سرمایه در گردش تعریف شده است، ادامه داد: این طرح‌ها با تصویب ستاد توسعه کشاورزی استان زنجان عملیاتی می‌شود.

 

*معرفی 241 طرح کشاورزی در شهرستان خدابنده

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه 358 فقره طرح در استان زنجان به صندوق حمایت از توسعه کشاورزی معرفی شده است، ادامه داد: 241 طرح از شهرستان خدابنده به این صندوق معرفی شده است.

وی میزان مبلغ طرح‌های معرفی شده به صندوق حمایت از توسعه کشاورزی را در استان زنجان 114 هزار و 614 میلیون ریال اعلام کرد و خاطرنشان کرد: مجموع اعتبارات تخصیص یافته از طریق صندوق حمایت از توسعه به استان 326 هزار میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/73006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول