اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی آمل خبر داد

تخریب هزار متر دیوارکشی در اراضی کشاورزی آمل

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: سه واحد مسکونی و هزار متر دیوارکشی در اراضی کشاورزی شهرستان آمل تخریب شد.

تخریب هزار متر دیوارکشی در اراضی کشاورزی آمل

مرتضی امینی نیاکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اجرای دومین مرحله قلع و قمع بناهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان آمل خبر داد.

وی با بیان اینکه این حرکت در راستای حفظ و حراست و صیانت از بستر تولید محصولات کشاورزی، منابع طبیعی و ملی صورت گرفته است، گفت: پس از صدور حکم قلع و قمع بناهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی توسط قاضی پرونده و به استناد تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی با حضور نمایندگان استانداری، فرمانداری، بخشداری و نیروی انتظامی و اکیپ اعزامی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل، دومین مرحله از اجرای حکم قلع و قمع در ماه جاری هفته گذشته انجام شد.

وی با اعلام اینکه این طرح با تخریب سه واحد ساختمانی در حال احداث به انجام رسید، یادآور شد: بیش از هزار متر دیوارکشی در اراضی کشاورزی به ابعاد 300-200 مترمربع در این طرح تخریب شد.

امینی تصریح کرد: آزادسازی بیش از چهار هکتار از زمینه‌های مستعد کشاورزی در روستاهای سائیچ‌محله، روکش، مسکون و آغوزکتی در این طرح صورت گرفت.

وی بیان کرد: در حین اجرای حکم در روستاهای سائیچ‌محله از توابع پائین خیابان لیتکوه جمعی از ساخت ‌و سازکنندگان که کارشان ساخت‌وساز ویلا و فروش به افراد غیربومی است، با اکیپ اعزامی درگیر و اقدام به فحاشی کرده و نماینده بخشدار را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

انتهای‌پیام/86011/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول