اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

جلوگیری از رانت‌خواری مهم‌ترین عامل تحقق اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر پرهیز از اسراف و افراط و تفریط و جلوگیری از رانت‌خواری را از بهترین آیتم‌های تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد.

جلوگیری از رانت‌خواری مهم‌ترین عامل تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده ظهر امروز در همایش اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولیدات داخلی و قطع مصرف کالاهای خارجی را بهترین گام عملی در تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد.

وی توجه به تولیدات داخلی با ارتقاء کمی و کیفی، پرهیز از اسراف و افراط و تفریط، تمرکززدایی از دولت و توجه به بخش خصوصی در راستای اصل 44 قانون اساسی و کاهش وابستگی نفتی و جلوگیری از رانت‌خواری را از بهترین آیتم‌های تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد.

امام جمعه اهر گفت: امروز دشمن با حمایت کشورهای مزدور و تحت سلطه استکبار جهانی سعی دارد فشارهای جهانی خود را علیه ایران اسلامی بیشتر کند که باید با وحدت کلمه و تعامل و همفکری با راهکارهای مناسب بار دیگر توطئه دشمن را در نطفه خفه کنیم.

وی تأکید کرد: اقتصاد سالم و بحث معاش حلال از سفارشات دین مبین اسلام بوده و در این خصوص به رفاه و آسایش و آرامش خانواده با کسب روزی حلال تأکید شده و به عبارتی اسلام دین زندگی است که سبک خوب زندگی کردن را به ما یاد داده است.

امام جمعه اهر بزرگ‌ترین رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران را در عبور از بحران‌های مختلف در طول عمر 34 ساله انقلاب اسلامی به رهبری اندیشمندانه امام راحل و مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: به یاری خداوند متعال و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی ملت بزرگ ایران از این مرحله نیز همچون دوره‌های گذشته با موفقیت عبور کرده و بار دیگر نقشه‌های شوم استکبار را ناکام خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/60003/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول