اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان خواستار شد

راز‌داری در گزینش افراد و جلوگیری از افراط و تفریط

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: احراز ریشه‌ها و راز‌داری در گزینش اهمیت زیادی دارد و باید مورد توجه قرار گیرد، در گزینش‌ها باید از افراط و تفریط جلوگیری کرد.

راز‌داری در گزینش افراد و جلوگیری از افراط و تفریط

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار شامگاه شنبه در گردهمایی گزینش‌گران هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مورد گزینش فرمودند، رد یک فرد صالح به اندازه جذب یک فرد ناصالح سنگین است.

وی با اشاره به اینکه گزینش یک جایگاه دقیق، حساس و پرمسئولیت است، افزود: انسان‌های با قلب پاک، ایمانی بالا، اخلاص و با‌تقوا کار گزینش را انجام می‌دهند و گاهی ممکن است نتیجه‌ای که می‌گیرند درست نباشد، اما اگر برای رضای خدا باشد، خدا هم این را می‌پذیرد.

نجار بیان کرد: در گزینش دقت کافی و لازم را انجام دهید و مسیر خداوند و حق را در نظر بگیرید.

وی ابراز داشت: در گزینش‌های خود دقت کنید و از فرصتی که در اختیار دارید آن را قدر بدانید و به عنوان ذخیره آخرت در نظر بگیرید.

نجار تصریح کرد: چرا در افکار عمومی همه گزینش ها و جذب‌ها در ادارات پارتی است، هر چند که این حرف‌ها نادرست هستند، ما باید به افکار عمومی اطمینان دهیم که همه جذب‌ها در ادارات در صحت کامل و بدون پارتی انجام می‌گیرد و این نیاز به یک طرح و برنامه درست دارد.

انتهای پیام /80018/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول