اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی استانداری بوشهر

نمرات آزمون استخدامی تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی اعلام شد

خبرگزاری فارس: استانداری بوشهر نمرات آزمون استخدامی تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی را در سایت natayej.karmaniran.ir اعلام کرد.

نمرات آزمون استخدامی تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، نمرات آزمون استخدامی مورخ 23/03/1391 ، موضوع" مرحله دوم تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی دستگاه‌های اجرایی استان " از محل مجوز شماره 29916/90/220 مورخ 24/11/1390 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور اعلام شد.

بر اساس این گزارش متقاضیان می‌توانند با استفاده از کد ملی، نام و نام خانوادگی و شماره داوطلبی، نمرات اولیه خود را مشاهده کنند، بدیهی است نمرات اعلام شده در سایت به منزله قبولی داوطلبان تلقی نمی‌شود.

داوطلبان می‌توانند از طریق لینک موجود در سایت فوق‌الذکر و یا مستقیما از طریق آدرس natayej.karmaniran.ir نمرات خود را مشاهد کنند.

لیست نهایی داوطلبان پذیرفته شده در آزمون نیز به دستگاه‌های اجرایی ذیربط ارسال شده است و دستگاه‌های اجرایی موظفند به محض دریافت اطلاعات به نحو مطلوب به داوطلبان اطلاع‌رسانی کنند.

برای دستگاه‌های اجرایی که مطابق بند 11 آگهی استخدامی آزمون مذکور متقاضی برگزاری مصاحبه تخصصی بوده‌اند، لیست سه برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه تخصصی و برای دستگاه‌هایی که تمایل به برگزاری مصاحبه تخصصی نداشته‌اند لیست 5/1 برابر جهت معرفی به هسته گزینش ارسال شده است.

متقاضیانی که امکان رؤیت نمرات خود از طریق سامانه را ندارند می‌توانند از سیزدهم دیماه به کارگزینی دستگاه‌های ثبت‌نامی خود مراجعه و نمرات خود را دریافت کنند.

شایان ذکر است مطابق بند هشت آگهی استخدامی داوطلب با هر نمره کسب شده در آزمون که به هر دلیل ( از جمله عدم تطبیق رشته تحصیلی داوطلب با شرایط احراز مندرج در آگهی، شرایط سنی داوطلب، مدت قرارداد لازم و ...) فاقد شرایط لازم جهت شرکت در آزمون بوده‌اند و از ادامه روند استخدامی حذف شده‌اند و یا در ادامه حذف خواهند شد.

براساس این گزارش قبول‌شدگان نهایی با در نظر گرفتن سوابق کاری داوطلبان و با رعایت تمامی سهمیه‌های قانونی از جمله سهمیه 25 درصد ایثارگران، سهمیه پنج درصد سایر ایثارگران، سه درصد معلولین عادی و ... اعلام شده‌اند.

داوطلبان درصورت هرگونه ابهام می‌توانند به کارگزینی دستگاه‌های اجرایی ثبت‌نامی خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/66006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول