اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

انتخاب اصلح از اصولی‌ترین شرایط گزینش افراد است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انتخاب اصلح از اصولی‌ترین شرایط گزینش افراد بوده لذا امانت‌داری سرلوحه کار هسته‌های گزینش در دستگاه‌های اجرایی باشد.

انتخاب اصلح از اصولی‌ترین شرایط گزینش افراد است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حاتم نارویی پیش از ظهر امروز در دیدار با هسته‌های گزینش دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی در مورد تشکیل هسته گزینش، اظهار داشت: برادران و خواهرانی که در این قسمت خطیر فعالیت می‌کنید، بدانید که اولویت کار شما باید امانت‌داری و قضاوت عادلانه باشد و از همه مهم‌تر حفظ آبروی افراد و اشخاص را بیشتر مدنظر داشته باشید.

وی به انتخاب افراد صالح و شایسته در دستگاه‌های اجرایی استان و کشور تأکید کرد و افزود: کار شما اعضای گزینش، کاری بسیار حساس و با اهمیت بوده و باید در راستای انتخاب افراد شایسته تلاش کنید.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان بیان کرد: این نظام برآمده از خون شهدا است که به دست مسئولان و شما نیروهای گزینش سپرده شده است که باید از این امانت‌ها به‌خوبی حفاظت کنید.

نارویی بیان داشت: گزینش در استخدام نیرو برای یک مجموعه انقلابی، ارزشی و حیاتی نقش بی‌بدیل داشته به طوری که این جذب نیرو باید یک کار مهم و حساس تلقی شده و با شیوه‌های مطلوب و تعریف شده جذب نیرو انجام شود.

وی با اشاره به حساسیت کار هسته‌های گزینش در مراحل جذب نیروی انسانی ادارات، گفت: اعضای هسته گزینش باید در جذب نیرو آگاه باشند تا حق کسی در مراحل گزینش ضایع نشود.

عضو هسته گزینش استانداری سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: گزینش یکی از اموری است که همه نظام‌ها برای قوام نظام اجتماعی به آن نیاز دارند و برای تحقق اهداف خود نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند.

محمدعلی پیری با اشاره به اهمیت نیروی انسانی به عنوان اصلی‌ترین سرمایه دستگاه‌های اجرایی گفت: امروزه ارزش سازمان‌ها و ادارات بسته به خلاقیت و ابتکار نیروی انسانی است.

وی افزود: بی‌توجهی و کم کاری و یا ارفاق از سوی گزینش موجب تخریب دستگاه‌های اداری می‌شود.

انتهای پیام/75002/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول