اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

هسته‌های گزینش خادم را از خائن تشخیص دهند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: هسته‌های گزینش باید با مجهز شدن به ابزارهای قوی به‌گزینی نیروی خادم را از خائن تشخیص داده و در انتخاب‌شان دقت کنند.

هسته‌های گزینش خادم را از خائن تشخیص دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس هسته‌های گزینش در اردبیل اظهار داشت: ما امروز بر سر سفره شهدا نشسته‌ایم و قطعاً شهدا نیز از ما انتظار پرورش و گزینش انسان‌های متعهد و متخصص را دارند و از این جهت است که سلامت دستگاه اجرایی را باید در این به‌گزینی‌های مناسب جست‌‌وجو کنیم.

استاندار اردبیل به شرایط سنگین گزینش از بین جوانان متعهد و متخصص اشاره کرد و تصریح کرد: ما در جایی که می‌توانیم جوان معتقد به آرمان‌های اسلامی و دینی و برازنده جامعه اسلامی را گزینش کنیم دیگر جای آن نیست که نسبت به گزینش سایر افراد که از صلاحیت کافی برخوردار نیستند ورود پیدا کنیم چرا که اولویت برگزیدن نیروهای متعهد و متخصصی است که اکثر جوانان این سرزمین به چنین برجستگی‌ها مجهز هستند.

این مسئول تصریح کرد: اینکه بخواهیم در گزینش زیاد سخت بگیریم و یا نسبت به انجام وظیفه قصور و سهل‌انگاری داشته باشیم مطلوب و شایسته به نظر نمی‌رسد و باید حد اعتدال را در این زمینه رعایت کرد.

استاندار اردبیل ادامه داد: البته در این زمینه اصل بر برائت است ولی باید خادم و خائن با گزینشی صحیح انتخاب شده و کار نیک را قدر بدانیم و از حرکت‌های نامناسب دوری کنیم.

نیکزاد افزود:‌ جمهوری اسلامی ایران امروز اگر توانسته است قدرت و صلابت خود را به نمایش بگذارد در سایه مجهز شدن به چنین فرایند سالم در گزینش نیروهای متعهد است که ما از مجموعه اداری و سیستم سالم‌تری برخوردار هستیم و چنین نیروهای انسانی نیز در تمام عرصه‌ها توانسته‌اند تاثیر‌گذاری خود را نشان دهند.

استاندار اردبیل گزینشگران را به پرهیز از برخی نگاه‌ها و نگرش‌ها و اقدامات سوء، دعوت کرد و گفت: هر کارگزار نظام اسلامی حرکتی منفی و ناشایست داشته باشد قطعاً تاثیر‌گذاری آن در افکار عمومی بیشتر ظهور و بروز پیدا می‌کند و ممکن است دیگران نیز چنین خطا و اشتباهی را مرتکب شوند که ضرورت دارد در اقدامات، تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی خود با حساسیت ویژه ورود پیدا کنیم و اجازه کوچک‌ترین بهانه‌جویی را از دیگران بگیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیکزاد در پایان سخنان خود ابراز داشت: در گزینش نیروها باید اصول و معیارهای تعریف شده نظیر ولایت‌مداری نیروها، بصیرت و آگاهی، دینداری و تعهد و تخصص در اولویت قرار گیرد تا مبادا راه به خطا برود.

انتهای پیام/62001/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول