اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران:

مجلس ششم به دنبال حذف قانون گزینش و انحلال آن بود‌

خبرگزاری فارس: مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه برخی قصد انحلال قانون گزینش را دارند، گفت: در مجلس ششم هم برخی می‌خواستند قانون گزینش را منحل کنند که موفق نشدند.

مجلس ششم به دنبال حذف قانون گزینش و انحلال آن بود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رضا قدمی شامگاه چهارشنبه در گردهمایی یک روزه گزینش‌گران با بیان اینکه فرمان تاریخی امام راحل در 15 دی سال 61 مبنی بر تشکیل گزینش کشور برای پیشرفت انقلاب اسلامی مؤثر بوده است، اظهار داشت: 30 سال از فرمان حضرت امام می‌گذرد و ما شاهد به شهادت رسیدن شاخص‌ترین سرباز گزینش آموزش و پرورش از سوی معاندان نظام اسلامی در سیستان و بلوچستان بودیم.

وی حضور حماسی 9 دی سال 88 را نشان از بیداری و آگاهی مردم کشور دانست و ادامه داد: استکبار جهانی به هر کجا قدم می‌گذارد حضور پررنگ جمهوری اسلامی را می‌بیند و به هر نحوی برای براندازی نظام اقدام می‌کند.

قدمی با اشاره به اینکه برخی قصد انحلال قانون گزینش را دارند، تصریح کرد: در مجلس ششم هم برخی می‌خواستند قانون گزینش را منحل کنند که موفق نشدند.

وی اظهار داشت: برخی بداخلاقی‌ها در مورد گزینش صورت می‌گیرد ولی ما ناراحت نمی‌شویم، البته ناراحتی دشمن از روش گزینش است.

قدمی افزود: وقتی نارضایتی دشمن در هر حوزه‌ای ابراز می‌شود باید بدانیم که در انجام کار موفق بوده‌ایم.‌

مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه استکبار برای ارتباط با نظام جمهوری اسلامی شرایطی را عنوان کرد که یکی از آنها حذف گزینش در دستگاه‌های دولتی بوده است، بیان داشت: گزینش دیده‌بان نظام اسلامی است.

وی به گزینش 2 هزار و 300 نفر از داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و ادامه داد: یک هزار و117 نفر داوطلب برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند.

قدمی افزود: اداره کل آموزش و پرورش بر اساس سیاست‌های راهبردی حدود 200 جوان متعهد را برای مربی قرآن جذب کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه از سوی گزینش آموزش و پرورش مازندران حدود چهار هزار پرونده مورد بررسی قرار گرفت، بیان داشت: امسال 150 نفر از جوانان فارغ‌التحصیل سرباز معلم نیز گزینش شدند.

وی به جذب 200 دانشجوی فارغ‌التحصیل ‌ورودی تربیت معلم در سال 88 اشاره کرد و گفت: طبق مصوبات مجلس 50 درصد فارغ‌التحصیلان تربیت معلم به شرط معدل و تعیین گزینش به استخدام آموزش و پرورش درآمدند.

قدمی با بیان اینکه آموزش و پرورش مازندران در راستای جذب حق‌التدریسی و آزمون اعزام به خارج شرکت کرده است، اذعان داشت: مراحل آزمون‌های تخصصی در تهران انجام می‌شود.

انتهای پیام/86006/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول