اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بناب در مجلس:

سلیقه‌‌ای عمل کردن در گزینش افراد رنج‌آور است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه گزینش و سلیقه‌ای عمل کردن در گزینش افراد گفت: مشکل اساسی جوانان که دامن‌گیر آنها و اطرافیان آنها است و متأسفانه در سایه تنگ نظری‌ها حاصل می‌شود.

سلیقه‌‌ای عمل کردن در گزینش افراد رنج‌آور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ محمد باقری‌بنابی شامگاه امروز در جمع اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز بناب افزود: اگر بخواهیم کشوری آباد و توسعه یافته داشته باشیم، باید حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش توسعه و تقویت شوند.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر لزوم حفظ اتحاد و همدلی در ادارات و نهادها به خصوص مراکز دانشگاهی گفت: اگر اتحاد و همدلی در مجموعه حاکم باشد، آن مجموعه به سمت پیشرفت و تعالی خواهد رفت و وجود وحدت و همدلی یکی از اصل‌های اساسی موفقیت در یک مجموعه است.

وی در ادامه گفت: هرکجا پیشرفتی بوده، قطعاً پشت سرآن اتحاد و همدلی را نیز به دنبال داشته است.

باقری‌بنابی با تأکید بر لزوم پرهیز از مچ‌گیری و حاشیه‌سازی و دست‌اندازی در امور دستگاه‌ها گفت: برای رسیدن به پیشرفت و توسعه، همدلی و اتحاد لازم و ضروری است.

این نماینده مجلس با انتقاد از نحوه گزینش و سلیقه‌ای عمل کردن در گزینش افراد گفت: مشکل اساسی جوانان که دامن‌گیر آنها و اطرافیان آنهاست و متأسفانه در سایه تنگ‌نظری‌ها حاصل می‌شود.

وی سپس بر توسعه فضاهای اداری، آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز بناب و همچنین توسعه تحصیلات تکمیلی این مرکز تأکید کرد.

برای بالا بردن کیفیت آموزش و پژوهش نیاز به افزایش اعتبارات هست

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب ضمن تقدیر و تشکر از اهتمام ویژه نماینده شهرستان به دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش با ارائه گزارشی از وضعیت این دانشگاه گفت: با توجه به سطح بالای علمی این دانشگاه طی سال‌های اخیر بیشترین تعداد قبولان کنکور کارشناسی ارشد از دانشگاه پیام نور بناب بوده و همیشه حرف اول را در این خصوص در سطح منطقه زده است.

حسین غفوریان با بیان اینکه بومی‌سازی در جذب دانشجویان این دانشگاه در حال اجراست، افزود: قطعاً برای بالا بردن کیفیت آموزش و پژوهش نیاز به افزایش اعتبارات نیز هست.

وی امکانات موجود و فضای فعلی را در قبال خدمات ارائه شده توسط همکاران ناچیز دانست و اظهار امیدواری کرد با احداث و تکمیل فاز سوم این مرکز، بتوانیم فضای مناسبی را درخور و شأن همکاران آماده کنیم.

سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب در ادامه بر لزوم افزایش رشته‌های جدید در مقطع کارشناسی و همچنین تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه تأکید کرد.

پس از برگزاری این نشست نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی از آخرین مراحل احداث مجموعه ورزشی شهید سبزی دانشگاه پیام نور مرکز بناب بازدید و برتکمیل و بهره برداری سریع این مجموعه تأکید کرد.

هم اکنون بیش از سه هزار و 200 دانشجو در 24 رشته تحصیلی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور مرکز بناب مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/60004‌/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول